6220 classic alacağım yorumlarınız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ishaknet117

ishaknet117

Üye
    Konu Sahibi
6220 classic alacağım yorumlarınız
:allalla:arkadaşlar 6220c almayı düşünüyorum kullananınız varsa yorum yapabilir mi mesela telefonun hızı nasıl 128 mb ram iyi gibi geldi bana. s60 olması çok iyi benim için ama tek korkum yavaş olması...:bilmem: y orumlarınızı bekliyorum...:oke:
 


yigityeksin

yigityeksin

Üye
kardeşim on numara telefon bende 1 ay oldu yeni aldım almanı tavsiye ederim kamerası 5mp süüper cekiyor bundaki kamera n73 de yok sana diyorumm al kardeşim al ;););)
 
GrabellA

GrabellA

Üye
yok kardeş hiçde az deil 128 ram hemde yavaşda deil al bence hemen
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
Gerçekten güzel telefon birde wi-fi olsaymış harika olurdu.ama sen istersen n78 ve n79 a bi gözat yinede
 

jamess_deann

Üye
süper bi telefon aveadan 49 kontore 100 mb internet paketi aldım msn ve internetten çıkmıyorum hiç durma hemen al bitane =))
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
yigityeksin

yigityeksin

Üye
al kardeşim sen bu tlefonu napcan wifiyi kamerası 10 numara hiç bir problem yok telefonda;)
 

rambo6868

Üye
mükemmel bi telefon. bence bitmeden al. bizim burda bitti bile.

5mp kamerası süper çekiyor.odaklamayı manuelde yapablyrsn.
gps n95 kadar iyi.
n79-n78 gibi kaba değil.
kolayca hackleyebilrsin.
ayrıca dünya çapında en iyi flaşa sahip olan telf.lar arasında.xenon flaşı mükemmel.
 

mahkum_65

Üye
on numara telefon tek savemedıgım özellıgı kamara sesi kapanmaması onun dısında süper hemde çok tarz ve classss

--------------- Ekleme ---------------

benim çok büyük bır sorum olack ben nokıa 6220 aldım oyun manyagıyım ama hiç bısey yapamıyorum ne oyun ne tema nede program atamıyoum bana yardımcı olcak bırı olursa sevınırım msn bırakıyorum [email protected] (kaan alt tire 65 et hot( belkı msn yazmak yasak dıye yazdım bunu))

şimdıden teşkr ederım yarcım olcak bırını beklıorum lütfen
 

aslkerf

Üye
gerçekten şaahane bir telefon kesinlikle al...
 
ByAbsn

ByAbsn

Üye
on numara telefon tek savemedıgım özellıgı kamara sesi kapanmaması onun dısında süper hemde çok tarz ve classss

--------------- Ekleme ---------------

benim çok büyük bır sorum olack ben nokıa 6220 aldım oyun manyagıyım ama hiç bısey yapamıyorum ne oyun ne tema nede program atamıyoum bana yardımcı olcak bırı olursa sevınırım msn bırakıyorum [email protected] (kaan alt tire 65 et hot( belkı msn yazmak yasak dıye yazdım bunu))

şimdıden teşkr ederım yarcım olcak bırını beklıorum lütfen


S60V3 diye oyun ve program aratırsan bulabilirsin ben hatta ben kendi telefonuma Windows 95 yükledim istersen sende dene
 

aslkerf

Üye
şahane bir tel
 
omer1230

omer1230

Üye
şunu belirtmekte fayda var
n73: 3.2mp ve 2048*1536
6220c: 5mp ve 1600*1200
yani 6220c resimleri daha net ama n73 de dev ekranlarda netlik bozulmuyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt