6220 c telefon hafızasındaki temalar

  • 16 Kasım 2010
  • 859 Okunma
  • 8 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Merhaba arkadaşlar zamanına temaları telefon hafızasına yüklemiştim ama şimdi bir türlü silemiyorum telefon hafızasında yerlerini bile bulamıyorum yardımcı olabilr misiniz lütfen :S konuyu yanlış yere açtıysam şimdiden özür dileyim..
     


    Yazan: chilekeshhh
    hereklitoz, aleko978 ve TatCeL bunu beğendi.
  2. Menü - Ayarlar - Veri Yöneticisi - Uygulama Yöneticisi - Yüklü Uygulamalar , sırasını takip edip ; istediğin uygulamayı kaldırabilirsin...
     
  3. *#7370# yap hepsi silinecektir dostum...
     
  4. bi de telefonunu kapatıp *3 arama tuşu yaparak aç telefonu hepsi silinir
     
  5. arkadaşım baktım orada 2 tane var.hafıza kartındakileri sildim.ee geriye kalanlar nerde:S diğer arkşların yazdıkları flash atmayla ilgili deil mi:s
     
  6. :hmmm O zaman uyg. yöneticisine gir ordan tel. hafızasına ; hiç bir yere girmeden aşağı doğru in yüklü uygulamaların aşağılarda olması gerek... bide bunu dene ordanda göremiyosan başka bilgim yok daha fazla yardımcı olamıcam
     
  7. ordada yok :S ya zaten buj telefonu aldıgıma bin pişmanım cebimdeyken ekranı saçma bi şekilde çizildi lekeler oluştu 2 düştü yan ses açma kapağı düştü oyuncak gibi lanet olsun
     
  8. * + 3 + arama tuşu + power bas sıfırrrr
     
  9. en iyisi format :oke:
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
19/11/2018 - 20:24