6120c Yi Hac.klemek nsl???

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
d_deniz

d_deniz

Üye
    Konu Sahibi
6120c Yi Hac.klemek nsl???
Arkadaşlar bende nokia 6120c telefon var. Bir türlü hack yapamadım. Bu yüzden istediğim programları yükleyemiyorum. Lütfen bana yardım edin. Telefonun versionu 6.51 ne yapmalıyım mesajlarınızı bekliyorum.
 


anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
S60 3rd Sistem Modifikasyon Uygulamaları
buraya bak.
1-Telefonunun imei ile sertifika alcaksın.
2Hellox2.03 programını sertifikalıyıp Telefona kuracaksın.
bu kadar artık telefona tüm uygulama ve otunları yükleyebilrsin.Verdigim linkte ayrıntılı anlatımlar mevcut.
 
d_deniz

d_deniz

Üye
    Konu Sahibi
Saolda ben orada yazanları tamamen denedim bir tülü olmuyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt