Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
6120c Yi Hac.klemek nsl???
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
d_deniz
Üye
Konu Sahibi
6120c Yi Hac.klemek nsl???
Arkadaşlar bende nokia 6120c telefon var. Bir türlü hack yapamadım. Bu yüzden istediğim programları yükleyemiyorum. Lütfen bana yardım edin. Telefonun versionu 6.51 ne yapmalıyım mesajlarınızı bekliyorum.
anl_tr
Emekli Yönetici
S60 3rd Sistem Modifikasyon Uygulamaları
buraya bak.
1-Telefonunun imei ile sertifika alcaksın.
2Hellox2.03 programını sertifikalıyıp Telefona kuracaksın.
bu kadar artık telefona tüm uygulama ve otunları yükleyebilrsin.Verdigim linkte ayrıntılı anlatımlar mevcut.
d_deniz
Üye
Konu Sahibi
Saolda ben orada yazanları tamamen denedim bir tülü olmuyor