CS BETA
Üye
6120 Classic in Yazlımı ne ?
Arkadaslar Bi yardım Edebilirmisiniz?? lütfen
6120 Classic in Yazılımı Ney ?? S60 mı digerlerimi lütfen ve Ekran Cozünürlükleri yani 178x208 filan iste pek fazla bilmedigim icin size danısıorumm saygılarımla CS BETA msn nede sooleyebilirsiniz [email protected]
6120 Classic in Yazılımı Ney ?? S60 mı digerlerimi lütfen ve Ekran Cozünürlükleri yani 178x208 filan iste pek fazla bilmedigim icin size danısıorumm saygılarımla CS BETA msn nede sooleyebilirsiniz [email protected]


