6120 Classic in Yazlımı ne ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
CS BETA

CS BETA

Üye
    Konu Sahibi
6120 Classic in Yazlımı ne ?
Arkadaslar Bi yardım Edebilirmisiniz?? lütfen


6120 Classic in Yazılımı Ney ?? S60 mı digerlerimi lütfen ve Ekran Cozünürlükleri yani 178x208 filan iste pek fazla bilmedigim icin size danısıorumm saygılarımla CS BETA msn nede sooleyebilirsiniz [email protected]
 


-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye
konu yeri yanlış s60 işletim sistemi var.
 
Marchegiani

Marchegiani

Üye
:locked:
 
CS BETA

CS BETA

Üye
    Konu Sahibi
abiler bilmiodum ondan yazdım zaten koun dısı yer deilmi b uraaaa

--------------- Ekleme ---------------

abiler tm s60 oldunu biliomda yani s60v2 mi s60v3 filan hangisi yani bide ekran cozunurlügü kac bu telefonun ayrıca dedigim gibi konu dısı yerde actım zaten bosa bloke edmeyin beni
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Telefonunuzun işletim sistemi
s60 v3.1------Symbian 9.2
Ekran Çözünürlüğü : 320 x 240 piksel, 2 inç

:oke:
 
CS BETA

CS BETA

Üye
    Konu Sahibi
tskler
 
Esendağlı

Esendağlı

Üye
sırf bunu sormak için konu açmak nekadar doğru acaba?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt