60 saniye kuralı :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

SHS

Üye
    Konu Sahibi
60 saniye kuralı :(
özellikle mobil iken 60 saniye kuralı nedeniyle zor anlar yaşıyorum. aynı mesajı üç kere yazmaktan parmak kası yaptım. mobilde 60 saniye kuralını unutup arka arkaya pm atmaya çalışıyorum. hem gönderemiyorum hemde mesajım kayboluyor, al baştan yazıyorum, bazen yine atamıyorum, yine al baştan..


bunu değiştiremez misiniz? eminim benim gibi bir sürü arkadaş aynı sorunu yaşıyor
 
Tepkiler: Burak

Burak

Üye
destekk
 
Tepkiler: SHS

Burak

Üye
ya mobilde 60sanıye kuralı yuzunden bı ozel mesaj yazıyom gondere basıyorum 60sn dolmadıgı ıcın gondermıyor ve yazıda kayboluyor
 
Tepkiler: SHS
bende böyle bi konu açmıştım değiştirilmez
 
yavaş yavaş yazın hem bi kişiye geri dönüş mesajı yazarken mutlaka 5-10-15 dk bekleyin onun içine düşmüyormuş gibi yapın,ağırdan alın.Bu süre onun için var
 

SHS

Üye
    Konu Sahibi
murat yapma şimdi sende mağdursun.
 
yoo değilim şu meaj konusunda kopyalarım her zaman mobilsem yada geri yüklerim sayfayı
 
Tepkiler: Burak

EroL

Emekli Yönetici
Maşşallah cepten, birde 60 saniye geçmeden peşpeşe mesajlar yazıyorsunuz
 
Tepkiler: haltie, Tuba ve Burak

SHS

Üye
    Konu Sahibi
aynen anında cevaplamalıyım
 
Sadece cepten kaldırılsın bence zaten cepten flood zor olur
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Ben şikayet sistemindeki 60 sn'den şikayetçiyim.
 
Tepkiler: Burak ve SHS
aynen 60 sn olayı can sıkıyor
 
Tepkiler: SHS

Necmati

Üye
60 sn bekler öyle yazarsın
 

Consul9

Üye
destek veriyorum ,bazende yanlışlıkla tıklıyoruz falan işin yoksa 60sn bekle çok uzun,bekleme süresi 15 sn falan yapılmalı
 

SHS

Üye
    Konu Sahibi


biz hızlı yazıyoruz belki

bazıları yavaş yazıyor diye bizde mi yavaş yazalım

elimiz alışmış hızlı yazmaya, ya bilgisayarda ya cepte

katılmamak elde değil buna
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...