6. Sınıftaki Her Öğrenciye Laptop:)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
    Konu Sahibi
6. Sınıftaki Her Öğrenciye Laptop:)
Şimdi okuyacağınız haber Türk eğitiminde bir devrim niteliğinde. Evet 6. sınıftaki her öğrenciye laptop veriliyor.



Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, yılsonuna kadar 26 bin 587 öğrenciye bilgisayar dağıtacak. Türkiye'de bir ilk olan projenin ilk dizüstü bilgisayarları geldi.

Kocaeli Büyükşehir Belediyesi, 'Birebir Öğrenme Projesi' kapsamında ilköğretim 6. sınıf öğrencilerine toplam 26 bin 587 dizüstü bilgisayar dağıtacak. Bilgisayarların bir bölümü Türkiye'ye geldi. Birkaç gün içinde tamamımın gelmesi beklenen bilgisayarlar, teslim alınarak Milli Eğitim Müdürlüğü'ne teslim edilecek, oradan da öğrencilere ulaştırılacak.

Türkiye'de benzeri bulunmayan proje, sadece bul yıl ile sınırlı kalmayacak ve sonraki yıllarda da devam edecek. Büyükşehir Belediyesi, bilgisayarları her yıl eğitim öğretim yılının başında ilköğretim 6. sınıf öğrencilerine dağıtacak. Çocuklar çağın vazgeçilmezi teknolojiyi kullanarak bilgiye daha kısa sürede ulaşıp, kendilerini geliştirip, ilköğretim, lise ve üniversite sıralarında girecekleri sınavlarda kentin eğitim çıtasını yükseltecek.

TAYVAN'DA İMAL EDİLDİ

Büyükşehir Belediyesi'nin 26 bin 587 dizüstü bilgisayar ihalesini kazanan Exper firması, bilgisayarları Tayvan'da üretti. Kablosuz internet erişimine açık bilgisayarlar bir yıl garantili olacak. Türkçe Q klavyeli ve webcam sistemine sahip olan bilgisayarlar özel çantaları içinde çocuklara teslim edilecek.

Öte yandan, belediyenin 'Birebir Öğrenme Projesi' ülke genelinde büyük yankı uyandırdı. Türkiye de bir ilk olan ve henüz bir benzeri bulunmayan bu proje, Türkiye Bilişim Derneği tarafından düzenlenen 'Bilişim 09' adlı yarışmaya 'Yerel Yönetim Uygulamaları' dalında aday gösterildi ve halkın oylarıyla birinci seçildi.


Ayakta alkışlanacak bir şey:)

:alkis
 


Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
Çok güzel bir uygulama....6.sınıfta bu tarz bir uygulama için gerçekten çok anlamlı...Küçük yaştan öğrenmeleri onlar için gerçekten çok güzel olur.....
 
victory_nero

victory_nero

Üye
gerçekten çok güzel bir çalışma olmuş inş bu tür çalışmaların devamı gelir.
Bu arada inş öğrenciler oyun için kullanmaz:oke:
 
Catty

Catty

Emekli Yönetici
Tanıdığım Türk insanı bunu kendi emeli için kullanacaktır:)
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
güzel bir uygulama ama İnşallah amacına ulaşır diye diliyorum..
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Çok iyi bir düşünce olmuş :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Silinen Üye 2625978
Cevap
0
Görüntüleme
361
Silinen Üye 2625978
hikmet366
Cevap
0
Görüntüleme
334
hikmet366
Haydar
Cevap
2
Görüntüleme
664
turaniaCCC


Üst Alt