Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
6 Kasım 2002 Unutma! Unutturma!
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
greenmile
Üye
Konu Sahibi
6 Kasım 2002 Unutma! Unutturma!
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
DiaBLoS
Admin
Ulen görmemişim bu konuyu ...
Futbol tarihinin bazılarına göre en acı , bize göre en keyifli anlarından birini unutmak ne mümkün
SHS
Üye
unutamıyoruz zaten
Joker.
Üye
noldu bu zaman anlatın biriniz
arslansem
Üye
Şimdi 7-0 dersin saymazlar gördün mü nasıl oldu derler ama tarihe en farklı skor olarak geçmiştir,kupa dersin mazi derler ama bu 2002 ya 2000 den 2001 den çok daha yakın tarihtir (!),hani sizin kupalar nerede dersin 6-0 derler,ilahi fenerbahçeliler
greenmile
Üye
Konu Sahibi
hazimsizlik bela olmus bazilarina
arslansem
Üye
Hiç sorma birader çevir yanmasın misali dönün dolaşın bakalım kendi çapınızda
greenmile
Üye
Konu Sahibi
Semih siz bizi ne zaman yeneceksiniz ciddi soruyorum bak
India
Üye
çok saçma bir konu tartışma yaratma amaçlı açlımış bence eğer konu kapanmazsa bende 5-1'lik kupa maçını eklicem bekleyin
greenmile
Üye
Konu Sahibi
6 kasım özel bir gün tarihi birgün kardeşim büyük ihtimal yetişmedin herhalde o zamana
'İbrahim'
Üye
6 kasım senin içın özel olabilir ama forumla alakası ne ?
greenmile
Üye
Konu Sahibi
sen her konuda forumla bağlantı mı arıyorsun? Gördüğün üzere Fenerbahçeli arkadaşlar için özel ve anlamlı umarım anlatabilmişimdir.Tartışmak istemiyorum.Beğenmiyorsan girmessin olur biter kurallara aykırı bir konu değil.
'İbrahim'
Üye
Her konuda forumla bağlantı olmasına gerek yok ama bu konunun maxi kutlamalarda olması BENCE yanlış tartışmak istemiyosan anlayışla karşılarım iyi forumlar.
greenmile
Üye
Konu Sahibi
konu zaten maxi kutlamalarda değil görüldüğü üzere uzun zamandır futbol genel bölümünde
'İbrahim'
Üye
Bende neden maxi kutlamalarda gözüktü alla alla kusura bakma
Bu sene yencez sizi ciddi ciddi söylüyorum
greenmile
Üye
Konu Sahibi
öyle bir umut taşıyor musun İbo?
'İbrahim'
Üye
Evet fb belki şuan bizden iyi ama yüzdeye vurursak %40 ihtimal biz kazancaz
greenmile
Üye
Konu Sahibi
İbrahim oranlamana hayran kaldım neyse göreceğiz az kaldı
tragedie
Emekli Yönetici
Konu Tarih Olarak Zaman Aşımına Uğramış Bu Sebepten Konu Kapanmıştır Arkadaşlar