6 Kasım 2002 Unutma! Unutturma!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
6 Kasım 2002 Unutma! Unutturma!

 


DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ulen görmemişim bu konuyu ...:)
Futbol tarihinin bazılarına göre en acı , bize göre en keyifli anlarından birini unutmak ne mümkün :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: greenmile
SHS

SHS

Üye
unutamıyoruz zaten :(
 
Joker.

Joker.

Üye
noldu bu zaman anlatın biriniz
 
arslansem

arslansem

Üye
Şimdi 7-0 dersin saymazlar gördün mü nasıl oldu derler ama tarihe en farklı skor olarak geçmiştir,kupa dersin mazi derler ama bu 2002 ya 2000 den 2001 den çok daha yakın tarihtir (!),hani sizin kupalar nerede dersin 6-0 derler,ilahi fenerbahçeliler :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: SHS ve Kingmortall
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
hazimsizlik bela olmus bazilarina
 
arslansem

arslansem

Üye
Hiç sorma birader çevir yanmasın misali dönün dolaşın bakalım kendi çapınızda :ehe
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
Semih siz bizi ne zaman yeneceksiniz ciddi soruyorum bak
 
India

India

Üye
çok saçma bir konu tartışma yaratma amaçlı açlımış bence eğer konu kapanmazsa bende 5-1'lik kupa maçını eklicem bekleyin
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
6 kasım özel bir gün tarihi birgün kardeşim büyük ihtimal yetişmedin herhalde o zamana
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
6 kasım senin içın özel olabilir ama forumla alakası ne ?
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
sen her konuda forumla bağlantı mı arıyorsun? Gördüğün üzere Fenerbahçeli arkadaşlar için özel ve anlamlı umarım anlatabilmişimdir.Tartışmak istemiyorum.Beğenmiyorsan girmessin olur biter kurallara aykırı bir konu değil.
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
Her konuda forumla bağlantı olmasına gerek yok ama bu konunun maxi kutlamalarda olması BENCE yanlış tartışmak istemiyosan anlayışla karşılarım iyi forumlar.
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
konu zaten maxi kutlamalarda değil görüldüğü üzere uzun zamandır futbol genel bölümünde
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
Bende neden maxi kutlamalarda gözüktü alla alla kusura bakma
Bu sene yencez sizi ciddi ciddi söylüyorum
 
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
öyle bir umut taşıyor musun İbo?
 
'İbrahim'

'İbrahim'

Üye
Evet fb belki şuan bizden iyi ama yüzdeye vurursak %40 ihtimal biz kazancaz
 
  • Beğen
Tepkiler: greenmile
greenmile

greenmile

Üye
    Konu Sahibi
İbrahim oranlamana hayran kaldım neyse göreceğiz az kaldı
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
Konu Tarih Olarak Zaman Aşımına Uğramış Bu Sebepten Konu Kapanmıştır Arkadaşlar
 
  • Beğen
Tepkiler: greenmile
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt