5Ekim 2010 5800 Sertifika ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
stk44

stk44

Üye
    Konu Sahibi
5Ekim 2010 5800 Sertifika ?
Evet ark lar 5ekim 2010 tarihindeyiz ve eski forumları okumaktan kall geldi..

Su anda bugün yarın ? Varmı daha iyi bir yoru ımai no vermek istemiyorum yabancı sitelere..

varsa bir yol yazsınlar yoksa 1haftalık aldıgım telefonu kırıpp paramparca edecem :@

Lanet olsun nokıa ya da alanada eger böyel bir hata oldugunu bilseydim almazdım ıphone alırdım :@
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
1.bu bir hata degil.Güvenlik için seritifikalama yapılır.
2.İmei nonu versen ne olacak telefonunumu hackleyceklermi, verdigin site zaten opda ,dünyanın tanıyıp bildigi bir site şuana kadar hiç kimse sıkıntı çekmemiş sen mi çekceksin.
3. iphone aldıgında sanki bu hack işlemini yapmayacagınımı sanıyordun.Ondada jailberk yapcaktın.Hemde buluetoothla mp3 gönderemeyecektin şaka gibi :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt