5800'dan Galaxy S2'ye Geçtim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
5800'dan Galaxy S2'ye Geçtim
Arkadaşlar bugün galaxy s2 aldım inanın 5800'dan sonra ne kadar hızlı geldiğini anlatamam 5800 ile bildiğiniz çile çekiyordum sürekli donup duruyordu, doğru düzgün oyun yoktu vs. Galaxy s2 için yapmam gereken önemli ayarlar var ise yazarsanız sevinirim
 

Silinen Üye 440290

Kapalı Hesap
çağ atlamışsın hayirli olsun

- - - Eklendi - - -

biz hala 580
devam
 

KayraBey

Üye
Yani önden pervaneli küçük bir uçaktan F16'ya geçmiş gibisin.Güzel seçim yapmışsın.Android bölümünde destek kısmında sorularına cevap bulabilirsin.Uygulamalar da oldukça fazla.Android bölümünde görüşmek üzere.
 
Tepkiler: Cihanî Sultan
    Konu Sahibi
Sağolun hocam, darısı tüm 5800 kullananların başına
 

mustafa

Üye
Hayırlı olsun sıfır mı aldın ne kadara aldın
 
Kardeş ne yapmışsın yav 5800xm den s2 ye sanki Doğan'dan Ferrari'ye geçiş gibi
Hayırlı olsun güle güle kullan, elinde eskisin
 
Tepkiler: Dede

15097

Üye
esekten inip ata binmissin gibi olmus tebrikler
 
herkes bi benzetme yapmış, ben de yapayım.

Banvit basketbol takımından LA Lakers'a geçiş gibi olmuş.
 
Tepkiler: 61semih ve Dede

MasteLaa

Üye
Hayırlı olsun canım kardeşim ben de S2 alacağım inşallah Dediğin gibi Murat 131 den Porsche ye binmek oluyor senin durumun tekrar hayırlı uğurlu olsun
 

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
herkes bi benzetme yapmış, ben de yapayım.

Banvit basketbol takımından LA Lakers'a geçiş gibi olmuş.

Furkan bu arada senin mesajını şaka maksatlı alıntı yaptım he cevap verirsin dedim ama vermedin yahu
 

15097

Üye
1100 tl ye bedava nerdeyse
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar tekrardan sağolun yorumlarınız için 900 tl'ye imei kayıtlı garantisiz olanıda vardı almadım, elektronik alet sonuçta ne zaman bozulacağı belli olmuyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...