5800'da Uygulamaları Açamıyorum.

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MidlandisBack

MidlandisBack

Üye
    Konu Sahibi
5800'da Uygulamaları Açamıyorum.
5800'da Ovi'den bile indirdiğim bazı programları açamıyorum. Tam açılıcak gibi oluyor ama açmıyor programdan atıyor.:vur

Hangi programlar eksik olabilir.Bi yardım ederseniz sevinirim.:islik

*Telefonda V52 sürümü var.
 


oguzhan mobile

oguzhan mobile

Üye
bir format at tele sonra tekrar dene :oke:
 
MidlandisBack

MidlandisBack

Üye
    Konu Sahibi
Hard mı yoksa Soft mu atayım :D
 
jeshogh

jeshogh

Üye
hard denemeni tavsiye ederim...
 
MidlandisBack

MidlandisBack

Üye
    Konu Sahibi
Saolasın kardeşim.Bi denicem

--------------- Ekleme ---------------

Hard formatı denedim sonuç aynı.Yalnız birşey farkettim hafıza kartını çıkardığımda sorun ortadan kalkıyor çalıştırıyor uygulamaları taktığımda yine atıyor :S
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt