5800 yenı 2800 mah batarya ilgınc

Sponsorlu Bağlantılar

sado_27

sado_27

Üye
    Konu Sahibi
5800 yenı 2800 mah batarya ilgınc
slm arkadaslar ben batarya almaya karar verdım belkı bızene dıceksınız ama benım bıldıgım 5800 ıcın batarya şu olması gerekıyo
Nokia 5800 Xpress Music

Uyumlu olan cihaz:
BL-5J

Kapasite: 1350 mAh
Tip: Li-ion
Voltaj: 3.7V
ama yenı cıkmıs herhalde bıde genısletılmıs kapaktan felan bahsedıyorlar acaba bu jarzı uzun gıtmesını saglarmı asgıdakı yenı olan
Uygun olan cihaz:
Nokia 5800 Xpress Music

Uyumlu olan cihaz:
BL-5J

Kapasite: 2800 mAh
Tip: Li-ion
Voltaj: 3.7V
Yüksek kapasite
Bedava genişletilmiş kapak içerir lınk
kafam karıstıı:D
 


eki_bala

Üye
lan zaten yeterince kalin kentusi birazda bininla kalinlasdir!:nono:
 
hunter41

hunter41

Üye
normal batarya ile şarj sürem ortalama 4 gün gidiyor
heralde bu 2800mAh lık batarya ile 1 hafta gider
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
2800 mah ile internet kullanmazsam çok rahat 5-6 gün gider...bu arada gerçektende galba böyle birşey var gibi.ama genişletilmiş kapaktan bahsediyor.egerki batarya çok gitsin diye genişletilmiş kapak takarsak zaten kalın olan 5800 artık tugla gibi birşey olur :ehe
 
kilisli822

kilisli822

Üye
ya bilmem farkındamısın ama fiyatı (2800 mah) 31 euro = 65 tl çok pahalı deil mi?
normal bataryada (1350 mah) 19 euro = 40 tl
herhangi bir telefoncudan orjina 1350 mah bataryayı 20-25 tl ye alabilirsin.
 
TaZZzZ

TaZZzZ

Üye
kilisli822 birincisi bu bataryalar zaten orjinal değil ama sağlam gibi gözüküyor.
ikincisi orjinal nokia fiyatlarını sorarsan(daha dün sordum) BL-5J 1320mAh bataryalar 40-45 civarı
çakmaları 10 liradan başlıyo..

http://www.maxicep.com/uyeler/uye-571275/kilisli822/


--------------- Ekleme ---------------

Hepsiburada da 48 lira a bakarsan 55$
 
ylmz.fatih

ylmz.fatih

Üye
Uzun süre telefonu şarj edemeyeceğimiz zamanlarda çok kullanışlı olabilir. Yoksa gündelik şartlarda telefona bir yarım santim daha kalınlaştırma kesinlikle kabul edilemez birşey.
 
pasha14

pasha14

Üye
Arkadasım bahsettıgın batarya orjınal degıl. Genısletılmıs kapak verıyor zaten yanında bellı kı batarya normale gore daha buyuk. Bence cakma telefona zarar verebılır. Orjınal bı batarya daha al kendıne ıkısınıde sarj et yanında tası ben boyle yapıyorum hem cok pratık hemde bır zararı yok. :oke:
 
sado_27

sado_27

Üye
    Konu Sahibi
lan zaten yeterince kalin kentusi birazda bininla kalinlasdir!:nono:

ya kardes bırazdaha guzel konussan ne o ole lan lunn ben sadece yorumunuzu bılgınızı almak ıtedımm yınede tsk ler babacann eyvalllahh

--------------- Ekleme ---------------

Arkadasım bahsettıgın batarya orjınal degıl. Genısletılmıs kapak verıyor zaten yanında bellı kı batarya normale gore daha buyuk. Bence cakma telefona zarar verebılır. Orjınal bı batarya daha al kendıne ıkısınıde sarj et yanında tası ben boyle yapıyorum hem cok pratık hemde bır zararı yok. :oke:

haklısın en ıyısı oyle yapmak gerekıyorrr
 
kutukak

kutukak

Üye
Kardes bence o dandik cin malini alma onlar gercekten adi oluyor ama dayanma konusunda super.Ve parasi bakimindan da cok pahali onu 25-30tlye getittirirsin;
Sahsen kendi gorusum 2430mah'lik ek kapak gerektirmeyen ayni ebatlarda olan batarya var o da 60civarinda ben bunlarin satisini yapiyorum fakat bu modelden getittirmiyorum.
Sadece kendi telefonuma getittirdim (N900) onda da canavar gibi calisiyor tercih senin :D
 


Üst Alt