şu v60 kelimesini keşke yasak etseler...önüne gelen v60 gelmeyecekmi?,v60 geldi mi?,v60 gelecekmiş gibi konular açıyor.bırakın artık v60 ı böyle bir sürüm gelmeyecek.yazılımını çok degiştirmek isteyen varsa gitsin cfw yüklesin.hem v60 gelse n'olacak? yine cfw yüklemeyecek misiniz?v52.0.101 geldi çogu kişi yüklemedi.v52.0.101 in gelmesi bile mucizeydi zaten.