5800 xm ile ilgili üç soru?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
5800 xm ile ilgili üç soru?
1. telefon ve hafıza kartının doluluk boyutlarına nasıl bakıyoruz?
2.ben telefonumu pohenix ile v31 red den v40 red e güncelledim alarmda kapama seçeneği yoktu o geldi şimdi de aç seçeneği yok:) gerçekten kapat seçeneği var mesela sabah çaldı durdur ile durduruyorum ama yeniden aktif etmek istediğimde alarmlara giriyorum mesela açmak istediğim alarm kapalı seçeneklere tıklıyorum alarmı kapat var yine(sorun burda galiba) alarmı kaldır var ama aç yok. bende kapata tıkladım alarm açılıyor:) yani galiba burda yazılımda bir hata var. sizde de böylemi? ve bunu nasıl düzeltebilirim? birde şu var v31 ile ilk aldığımda da gerçi hiç bir fikrim yoktu bu telefonu kullanmadığım için ama o zamanda kapat yoktu mesela çalışıyordu ertele vardı ama kapat yoktu evet eğer yanılgım yoksa böyle hatırlıyorum.
3. mesela bir kaç uygulama falan açtık menüye girip seçeneklere tıkladığımızda açık uygulamalrı göster var peki bu açık uygulamalar arasında hızl ıgeçiş yapmak için ilk, ev ekranı denen yerden görüp hızlı geçiş yapma yolu yokmu? saolun kardeşler.

ek soruda sorayım gerçi kaç kez yazdım hiç yanıt veren olmadı ama: web de bazı adobe flash player 9 diye simge ile uyarıyor bu fayfalara nasıl girebiliriz? skyfire falan demeyin o da açmıyor aynı sayfaları. video izliyorum o konu değil. diğer hep sorduğum soruda pc webinde java sun ile çalışan sayfalara nasıl girebiliriz? sony ericsson p990i telefonu olan kişi ben giriyorum diyor direkt tarayısıyla hemde ek program kullanmadan 5800 kullanıcıları olarak biz niye giremiyoruz? bunu nasıl hallederiz?
 


rcarlos

Üye
Menu / Uygulamalar / Dosya Yönetimi dedğinde C: Tel Hafızası Boş 46.5 MB E: Hafıza jartı 4.9 GB Boş Şeklinde yazıyor zaten
 
zwangless

zwangless

Üye
3. mesela bir kaç uygulama falan açtık menüye girip seçeneklere tıkladığımızda açık uygulamalrı göster var peki bu açık uygulamalar arasında hızl ıgeçiş yapmak için ilk, ev ekranı denen yerden görüp hızlı geçiş yapma yolu yokmu? saolun kardeşler.

Tam bu sorunu anlamadım yanlız. Herhangi bir uygulamadayken. Orta tuş yani beyaz olan menü tuşuna basılı tutunca geliyor eğer onu diyorsan.
 

mutluadam

Üye
    Konu Sahibi
3. mesela bir kaç uygulama falan açtık menüye girip seçeneklere tıkladığımızda açık uygulamalrı göster var peki bu açık uygulamalar arasında hızl ıgeçiş yapmak için ilk, ev ekranı denen yerden görüp hızlı geçiş yapma yolu yokmu? saolun kardeşler.

Tam bu sorunu anlamadım yanlız. Herhangi bir uygulamadayken. Orta tuş yani beyaz olan menü tuşuna basılı tutunca geliyor eğer onu diyorsan.

he yav bak biliyodum unutmuşum:) e daha 9 gün oldu alalı yavaş yavaş öğrencez. ama 9 günde baya altını üstüne getirdim telefonun.. 9 günmü aa hakkaten 9 olmuş faturaya baktımda:) telefonla uğraşırken günlerin nası lgeçtiğini bile anlamamışım ne telefonmuş be:) tamam bu soru sayende çözüldü kardeş çok saol.
 
zwangless

zwangless

Üye
Rica ederim. Benim de 10 15 günü geçmemiştir. Bunuda bugün görmüştüm. :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt