5800 xm formattan sonra tl harcıyor?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yakamoz56

Üye
    Konu Sahibi
5800 xm formattan sonra tl harcıyor?
arkadaşlar 5800 xm format attıktan sonra teli açtığımda mesaj gönderip tl harcıyor
Bunu neden yapar?
Nasıl engel olabilirim?
Bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
Teşekkürler
 


Jomolocco

Jomolocco

Üye
CFW yüklersen o sorun kalmaz
 
oquz_esen

oquz_esen

Üye
Bu cihazınızın My Nokia 'ya qönderdiqi bir bilqilendirme mesajıdır buna enqel olamassınız

Çözüm olarak Hatsız şekilde format atın yada TL olmayan bir hat takıp öle format atmanız
 
anılbaran

anılbaran

Üye
aynen tl olmayan hat takarsın olur.
 

yakamoz56

Üye
    Konu Sahibi
tşkler arkadaşlar
ozaman bundan sonra formattan sonra önce telefonu hatsız açayım.
Tekrar tşkler sağoln
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt