deskclock ile uyumlu değil o zaman... ayrıca topbar benim verdiğim topbar değil, bu ingilizce...
sen hard format atıp, hafıza kartını biçimlendirdinmi? orjinal bildirimleri kaldırdım ben yazılımı attığında gözükmemesi gerek... local modede kalması sorun teşkil etmez, pc ile alakalıdır o