5800 v60.0.003 | JoY Edition v1.0

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Mr.JoY

Mr.JoY

Üye
    Konu Sahibi
5800 v60.0.003 | JoY Edition v1.0





İlk Önce Bu Yaptığım Fw , Benim İlk Fw'm Oldıuğu İçin Haliyle Birkaç Sorun Çıkacaktır. Bu Hataları Gördüğünüzde Benide Bilgilendirirseniz Sevinirim...



İlk Önce Benden Gece Gündüz Yardımlarını Esirgemeyen The_Kont 'a

Sorduğum Bazı Soruları İçtenlikle Cevaplayan pitbull16 ve anılbaran 'a

Son Oluşan Hatalardaki Yardımından Dolayı Symbian Modder 'a
teşekkürü borç bilirim...












FW'DEKİ ÖZELLİKLER
*Açılışta Çalışan Gereksiz Uygulamalar Kaldırılıp Açılış Hızı Arttırıldı
*Ekran Dönüş Hızı Arttırıldı
*Ekran Yenileme Hızı 33FPS yapıldı
*FOTA CACHE kaldırıldı.
*Kinetic Scrool Hızı Arttırıldı
*Kamera ve Video Özellikleri En İyi Şekilde Ayarlandı
*Sarj Ömrü Uzatıldı.
*Müzik Çalardaki Menüye Atma Sorunu Giderildi
*Ovi Rehber Fw den Çıkarıldı
*Sarj Olurken Yeşil Işık Sorunu Giderildi
*Tarayıcı Belleği Cden Eye Alındı
*Telefon Ses Seviyesi Arttırıldı
*Açılış Kapanış Resim ve Müziği Değiştirildi
*C5 Tuş Kilidi Kullanıldı
*4x4 Menü Kullanıldı
*Müzik Çalar Sadece E/music Okuyacak Şekilde Ayarlandı
*Fotoğraflar Sadece E/images Okuyacak Şekilde Ayarlandı
*Kamera Sesi Kapatıldı
*Tuş Kilidinde Titreşim Kapatıldı
*Sis Sisx Jar Dosya Yöneticisinde Gönderilebilecek Şekilde Ayarlandı
*Radyo Sorunu Giderildi
*Kapatma Tuşuna Yeniden Başlat Eklendi
*0 Tuşuna BT Aç/Kapa Eklendi *Quick Office , Killme , Memcheck , Autoinstaller ve EasyLock Fwye Gömüldü
*Tuş Kilit Süresi Sabitten Değiştirilebilir Şekilde Ayarlandı
*70mb ( +5 -5 ) Ram
*6 Sayfa Mesaj İfadeleri Kullanmıştım ama Türkçe Karakterler Sorun Yarattığı İçin Kaldırıldı

FW'DEKİ SORUNLAR
*Müzik Çalar Widget'i Çalışmıyor. [ÇÖZÜLDÜ]
*Uygun Bir Font Bulamadığım İçin Bazı Karakterler Kare Şeklinde Çıkıyor.
[ÇÖZÜLDÜ]
* Bildirimler Widget'i İngilizce Kaldı Değişmiyor. [ÇÖZÜLDÜ]





 
  • Beğen
Tepkiler: yunus4366, yunus3787, fixana1 ve 1 kişi daha


Symbian Modder

Üye
Fusion S^3 Torpedo'nun Düzenlenmiş hali sanırım :hmmm:
 
ThE_kOnT

ThE_kOnT

Üye
Ellerine Sağlık Güzel Görünüyor :)
 
Mr.JoY

Mr.JoY

Üye
    Konu Sahibi
Ellerine Sağlık Güzel Görünüyor :)

Teşekkürler...

Font Sorununu Hallettim...
Bildirimler Widget'ını Türkçe Yaptım...
Ama Hala Müzik Çalar Widgetini Yapamadım...

Birazdan YEniden Upload Edicem
 

Symbian Modder

Üye
sana attığım son pm'i okudun mu?
 
Mr.JoY

Mr.JoY

Üye
    Konu Sahibi
Minicik Bir Sorun Daha Ben Fwde 6sayfa İfade Modu Kullandım Ama Kullandığım Font Yüzünden 6sayfa Boyunca Kare İşareti Var... O Modu Nasıl Kaldırabilirim Fwden?
 

zeormayk40

Üye
ayrıca 2 müzikçalar 2 videolar 2 fotoğraflar var
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt