Mr.JoY
Üye
5800 v60.0.003 | JoY Edition v1.0
İlk Önce Bu Yaptığım Fw , Benim İlk Fw'm Oldıuğu İçin Haliyle Birkaç Sorun Çıkacaktır. Bu Hataları Gördüğünüzde Benide Bilgilendirirseniz Sevinirim...
İlk Önce Benden Gece Gündüz Yardımlarını Esirgemeyen The_Kont 'a
Sorduğum Bazı Soruları İçtenlikle Cevaplayan pitbull16 ve anılbaran 'a
Son Oluşan Hatalardaki Yardımından Dolayı Symbian Modder 'a teşekkürü borç bilirim...
FW'DEKİ ÖZELLİKLER
*Açılışta Çalışan Gereksiz Uygulamalar Kaldırılıp Açılış Hızı Arttırıldı
*Ekran Dönüş Hızı Arttırıldı
*Ekran Yenileme Hızı 33FPS yapıldı
*FOTA CACHE kaldırıldı.
*Kinetic Scrool Hızı Arttırıldı
*Kamera ve Video Özellikleri En İyi Şekilde Ayarlandı
*Sarj Ömrü Uzatıldı.
*Müzik Çalardaki Menüye Atma Sorunu Giderildi
*Ovi Rehber Fw den Çıkarıldı
*Sarj Olurken Yeşil Işık Sorunu Giderildi
*Tarayıcı Belleği Cden Eye Alındı
*Telefon Ses Seviyesi Arttırıldı
*Açılış Kapanış Resim ve Müziği Değiştirildi
*C5 Tuş Kilidi Kullanıldı
*4x4 Menü Kullanıldı
*Müzik Çalar Sadece E/music Okuyacak Şekilde Ayarlandı
*Fotoğraflar Sadece E/images Okuyacak Şekilde Ayarlandı
*Kamera Sesi Kapatıldı
*Tuş Kilidinde Titreşim Kapatıldı
*Sis Sisx Jar Dosya Yöneticisinde Gönderilebilecek Şekilde Ayarlandı
*Radyo Sorunu Giderildi
*Kapatma Tuşuna Yeniden Başlat Eklendi
*0 Tuşuna BT Aç/Kapa Eklendi *Quick Office , Killme , Memcheck , Autoinstaller ve EasyLock Fwye Gömüldü
*Tuş Kilit Süresi Sabitten Değiştirilebilir Şekilde Ayarlandı
*70mb ( +5 -5 ) Ram
*6 Sayfa Mesaj İfadeleri Kullanmıştım ama Türkçe Karakterler Sorun Yarattığı İçin Kaldırıldı
FW'DEKİ SORUNLAR
*Müzik Çalar Widget'i Çalışmıyor. [ÇÖZÜLDÜ]
*Uygun Bir Font Bulamadığım İçin Bazı Karakterler Kare Şeklinde Çıkıyor. [ÇÖZÜLDÜ]
* Bildirimler Widget'i İngilizce Kaldı Değişmiyor. [ÇÖZÜLDÜ]
İlk Önce Bu Yaptığım Fw , Benim İlk Fw'm Oldıuğu İçin Haliyle Birkaç Sorun Çıkacaktır. Bu Hataları Gördüğünüzde Benide Bilgilendirirseniz Sevinirim...
İlk Önce Benden Gece Gündüz Yardımlarını Esirgemeyen The_Kont 'a
Sorduğum Bazı Soruları İçtenlikle Cevaplayan pitbull16 ve anılbaran 'a
Son Oluşan Hatalardaki Yardımından Dolayı Symbian Modder 'a teşekkürü borç bilirim...
FW'DEKİ ÖZELLİKLER
*Açılışta Çalışan Gereksiz Uygulamalar Kaldırılıp Açılış Hızı Arttırıldı
*Ekran Dönüş Hızı Arttırıldı
*Ekran Yenileme Hızı 33FPS yapıldı
*FOTA CACHE kaldırıldı.
*Kinetic Scrool Hızı Arttırıldı
*Kamera ve Video Özellikleri En İyi Şekilde Ayarlandı
*Sarj Ömrü Uzatıldı.
*Müzik Çalardaki Menüye Atma Sorunu Giderildi
*Ovi Rehber Fw den Çıkarıldı
*Sarj Olurken Yeşil Işık Sorunu Giderildi
*Tarayıcı Belleği Cden Eye Alındı
*Telefon Ses Seviyesi Arttırıldı
*Açılış Kapanış Resim ve Müziği Değiştirildi
*C5 Tuş Kilidi Kullanıldı
*4x4 Menü Kullanıldı
*Müzik Çalar Sadece E/music Okuyacak Şekilde Ayarlandı
*Fotoğraflar Sadece E/images Okuyacak Şekilde Ayarlandı
*Kamera Sesi Kapatıldı
*Tuş Kilidinde Titreşim Kapatıldı
*Sis Sisx Jar Dosya Yöneticisinde Gönderilebilecek Şekilde Ayarlandı
*Radyo Sorunu Giderildi
*Kapatma Tuşuna Yeniden Başlat Eklendi
*0 Tuşuna BT Aç/Kapa Eklendi *Quick Office , Killme , Memcheck , Autoinstaller ve EasyLock Fwye Gömüldü
*Tuş Kilit Süresi Sabitten Değiştirilebilir Şekilde Ayarlandı
*70mb ( +5 -5 ) Ram
*6 Sayfa Mesaj İfadeleri Kullanmıştım ama Türkçe Karakterler Sorun Yarattığı İçin Kaldırıldı
FW'DEKİ SORUNLAR
*Müzik Çalar Widget'i Çalışmıyor. [ÇÖZÜLDÜ]
*Uygun Bir Font Bulamadığım İçin Bazı Karakterler Kare Şeklinde Çıkıyor. [ÇÖZÜLDÜ]
* Bildirimler Widget'i İngilizce Kaldı Değişmiyor. [ÇÖZÜLDÜ]
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
:
