5800 v52 den v51 e geçişş

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
5800 v52 den v51 e geçişş
Arkadaşlar merhaba ben dün gece v52 ye geçtim fakat tekrar v51 e dönmek istiyorum. Jafla deniyorum sona geldiğinde ekran gidip geliyor. Beyaz-Siyah oluyor. Sonra kapanıyor. Yardım edermisin LÜTFEN
 

kenandvb

Üye
nokiada bir önceki versiyona geri dönme yok.hep ileri son versiyonu yükle açılır
 
Öyle birşey olmaz jaf'la yapma yoksa telefon servislik olabilir.Sürüm indirme downgrade olmuyor
 
ben bi yerde geçiş oldugunu duydum ancak şöyle:şimdi mesela şu anda telefonda v51 yüklü diyelim ama v31 istiyoruz.o zaman v31 dosyasını indirip kurup içinnde bi dosya varmış o dosyayı düzenleyip v51 gibi gösteriyorlar o şekilde oluyormuş.hani v51 görünümlü v31
 

Rich4arD

Üye
Beyler Bayanlar c6 Fw yüklemek istedim .
Ancak benim telefonum v52 idi .
V51 yapmak için V51 dosyalarını kullandım normal hack gibi yaparak jaf ile flash ladım . Keşke Böyle bişey yapmasaydım . Flashlama bitmeden Yani Done! yazısı gelmeden 3.bir hata geldi dier 2 si dışında . 3.sünü ilk defa gördüm . Evet dedim Done! Yazdı telefona baktım sürekli rengarenk ekran olarak kapanıyor rengarenk çizik çizik bişeyler çıkıyor ekran kapanıyor aynı şekil devam ediyor sürekli . Sonra durdu . Çıkardım usb kablosunu Açma kapama tuşuna basılı tuttum telefon titredi ancak açılmadı beyaz ekran bile gelmedi . Hiçbirşey olmadı . Sadece titredi . Tekrar denedim yine aynı şekil . Ne yapacam ben nasıl düzeltebilirim bu durum ? V52 olarak açılsın fark etmez !! Yada V51 olarak açılsın hiç fark etmez bi yardım eli uzatın !
 

eray5845

Üye
sitesinden orjinal yazılımı yükle
 

maktama

Üye
Nasıl yani anlamadım ? Telefon açılmıyor .
Yüklerken birşeyleri eksik ya da yanlış yapmışsın.
Forumda arat, yada googleda, "hiç açılmayan telefonları diriltme" diye.
Jafla tekrar yazılım atıcaksın, telefonun açılmasına gerek yok. Araştır bulacaksın.
 

Rich4arD

Üye
Çözdüm zaten sorunu saolun . Orjinal v52 ile tekrar flash ladım
 

wufuk

Üye

bu sorunun aynısı bendede oLdu arkadaşLar biri banada yardım etsin Lütfen..

--------------- Ekleme ---------------

kardeş nasıl yaptın banada anLatırmısın bende aynı sorunu yaşıyorum
 

Rich4arD

Üye
bu sorunun aynısı bendede oLdu arkadaşLar biri banada yardım etsin Lütfen..

--------------- Ekleme ---------------

kardeş nasıl yaptın banada anLatırmısın bende aynı sorunu yaşıyorum
Çözdüm . v52 Nin Orjinal firmwaresini indir . Onları kullanarak tekrar flash la
 

wufuk

Üye

Çözdüm . v52 Nin Orjinal firmwaresini indir . Onları kullanarak tekrar flash la

hocam sorunu haLLettim ama ben n97 hack ını kuLLanmak istiyorum onunda v52 için oLanı yok v51 yapsam geri yani downgrade yapsam sorun oLurmu aceba ?
 

maktama

Üye
hocam sorunu haLLettim ama ben n97 hack ını kuLLanmak istiyorum onunda v52 için oLanı yok v51 yapsam geri yani downgrade yapsam sorun oLurmu aceba ?
sorun olur. Yapmayın. Telefonu diriltmekle uğraşırsınız tekrar.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...