5800 v50 hack dosyaları animatör arkadaşın verdiği tema efektiyle

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
fatih82

fatih82

Üye
    Konu Sahibi
5800 v50 hack dosyaları animatör arkadaşın verdiği tema efektiyle
arkadaşlar kendimce acemililkle birşeyler yapmaya çalıştım affınıza sığınarak v50 orjinal dosyalarını v40 hack dosyalarıyla değiştirip kenditelefonumu jaf ile flashladım ve hacklı bir sistem ve animatör arkadaşın daha önce verdiği tema efektini de ekledim ve siteye link veriyorum dosyayı rardan cıkartıp orjinal leriile değiştirip telefonu flashlayın ama rompatcher otomatik özelliği çalışmıyor ve format attıktan sonrada hack gitmiyor bende öle oldu flash işleminin anlatımı sitede mevcut konularda aratın 5800v40 hack türkçe anlatım diye umarım işinize yarar tek kusuru mesajlardaki ana klasörler ingilizce onun haricinde benim rastladığım herhengibir kusuru yok elimden geleni yaptım umarım işinize yarar
direk downolad linki
 
  • Beğen
Tepkiler: morty, [CeZZaR], toligargala ve 2 diğerleri


Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
teşekkürler..
 
fatih82

fatih82

Üye
    Konu Sahibi
saol sayın modaratörüm
 
sistem6565

sistem6565

Üye
teşekkürler
 
yasarbas

yasarbas

Üye
teşekkürler iyi olmuş ama tema efektleri çok güzel olmasına rağmen bizim telefonların hepsi kasıyor videodada göründüğü gibi bekletiyor.. keşke hızlı yapsalar iphone gibi..
 
ris21

ris21

Üye
afedersin ama çok amatörce olmuş tlf çöktü
 
yasarbas

yasarbas

Üye
bencede çok kötü donuyor..
 
fatih82

fatih82

Üye
    Konu Sahibi
yasar kardeşim nedemek önce iyi olmuş sonada kötü olmuş diyosun sen denemeden yorum yazdı herhalde

--------------- Ekleme ---------------

ris21 sen falshlarken hata yapmış olmyasın ben hala kullanıyorum bende bir problem yok ama artık hacklı sistemleerden vazgeçip sade ve orjinal yazılıma döncem sadece orjinal tema efektini ekleyip yazılımı telefona flashlıcam bir sistem falshladım az önce iyi de oldu herşey orjinal tema efekti farklı gayette güzel oldu
 
ris21

ris21

Üye
flashta herhangi bir sorun yok ancak açıyorum tlfnu titreşimden sonra hibir şey gelmiyor ben anlamadım yani yapamadım
 
fatih82

fatih82

Üye
    Konu Sahibi
hafıza kartını sök ve öyle teli acmayı dene eger acılıyorsa sorun hqfıza kartında karta fotmat at düzelir sadece tema efektiyle orjinal dosyayı istiyorsan onuda gönderebilirim
 
yasarbas

yasarbas

Üye
yok yarbay kardeşim sen beni yanlış anladın senin konu süper ama nokia teller yavaş donuyor yani ondan..
 
fatih82

fatih82

Üye
    Konu Sahibi
pardon çok pardon yasarbas kardeşim özürdilerim
 
ris21

ris21

Üye
Yarbay kardeşim çok saol tekrar v50 yaptım teli düzeldi tekrar kastor uı ile efekti yaptım ancak en güzeli en orginali yine mavi si benim telf red ama ben blue v50 versiyonunu indirdim o çok güzel ama paylaşım için saol
 
ReaqL

ReaqL

Üye
kardesım paylasım ıcın saol.. dedıqın gibi sadece msjlarda bi ingilisce yazma söz konusu.. efekte tema koymayınca kasma oLmuor bende temayı deiştigim an kasmalar ßasLıo.. bu arada telefon hafızası 70 mb boş, kasma yapmama sebebıde olabilir kasıyor dıyen arkadaslarra...
 
fatih82

fatih82

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah reaql kardeşim
 
yasarbas

yasarbas

Üye
önemli değil yarbay kardeşim bazen yanlış anlaşılmalar olur öyle.
 
fatih982

fatih982

Üye
bu yasakta birgün biter
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt