carbide.ui Nokianın resmi ve free olarak yayınladığı orjinal tema yapma programıdır tüm nokia telefonları için tema yapabilmektedir yapılan temalara animasyon ekleyebilirsiniz ve her animasyon için temaya özel sesler ekleye bilirsiniz tema kulladığınızda özel ses efektleri alabilir gerçekten tema yapmak istiyorsanız carbide.ui kullanın o kadar zor değil yalnız zor kısmı animasyon eklemek tabiki eklemek istemiyenler için sorun yok (:
Bende tema editlemek için uğraşıyorum fakat carbide.ui kullanamıyorum, çünkü temanın sis dosyasından çıkan mif skn ve mbm dosyalarını tanımıyor. Yapılmış temaları nasıl editleyebiliceğimiz konusunda fikri olan yok mu acaba ?
ownskin s40v3 için idealdi arkadaşlar ben uzun bi süre kullandım. amatör olarak prof. temalar çıkarabileceğinz hoş bir site. 5800 ve türevleri için geçerli olur mu bilemiyorum ama. sonuçta s60v5 var arada. program bulunacak olursa ben de kullanmak isterm 5800 a geçtik artık
kardeşlerm ben sizi anlamıyorum araştırın forumlara bakın ben 100 kere gördm tema editlemeyi biraz karıştırın şu programları armut piş ağzıma düş olmasın kurcalıyınki yeni şeyler ögrenin sizde paylasn bişiler.
siscontents diye bi prog var açıyosn temayı back ground var .skn de aç editle iconslar var onlarıda svg formatlı olarak gömüyolar indir bi svg açıcı düzenleme prog düzenle hepsini kaydet telefonuna araştırınnnn milletten bişiler beklmeyn
kardeşlerm ben sizi anlamıyorum araştırın forumlara bakın ben 100 kere gördm tema editlemeyi biraz karıştırın şu programları armut piş ağzıma düş olmasın kurcalıyınki yeni şeyler ögrenin sizde paylasn bişiler.
siscontents diye bi prog var açıyosn temayı back ground var .skn de aç editle iconslar var onlarıda svg formatlı olarak gömüyolar indir bi svg açıcı düzenleme prog düzenle hepsini kaydet telefonuna araştırınnnn milletten bişiler beklmeyn