Bak kardeşim açık kaynak kodlu olsaydı android gibi olurdu kapalı kaynak olduğu için normal bir insanın ulaşması imkansız ancak symbian geliştiricileri ulaşabilir hack dediğimiz olay ise öyle kodlara inen zor bi ola değil bir kaç dosyayı antivirüs programları sayesinde karantinaya alıp denetimi engelliyor sadece okadar sana tavsiyem uğraşma gerçektn boşuna çabalarsın