5800 sms yağdırma..

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
5800 sms yağdırma..
arkadaşlar 580 için böyle bir sms programı var mi.. Aslında forumda var bir tane onu kurdum ama hiç açılmadı... Onun haricinde önerecek olan biri var mi.. Çok lazım yaa...

----------Eklendi @ 14:04:21 ---------- Yazıldı @ 13:52:53 ----------

galiba yardım edecek bir babayiğit yok ha.. :

----------Eklendi @ 15:07:44 ---------- Yazıldı @ 14:04:21 ----------

kimse yok mu ey ahali..
 

goktas19

Üye
Sms yağdırma derken neyi kastettin anlamadım
 

bozokhan

Üye
mobile9a bak kardeş. Orad vardı sanırım
 

goktas19

Üye
Yani bir kişiye bir anda istediğimiz kadar mesaj gönderebilmek..
<br />Kardeşim program olarak bilmiyorum var mı yok mu diye ama bir fikir var aklımda. Mesaj gondericegin kişi kimse rehberde kaç tane gondericeksen o kadar oluştur hepsini seç ve gönder biraz zahmetli iş <br />

----------Eklendi @ 20:48:11 ---------- Yazıldı @ 20:44:48 ----------

Veya kardeşim şimdi kısa bir yolunu buldum mesaj yazma aç sonra mesaj gondericegin kişiyi seç sonra tamam de ondan sonra bir daha rehber tıkla ordan bir daha aynı seç...
Not: denemedim çalışıyor mu çalışmıyor mu bilmiyorum...
 
Tepkiler: -efşan
    Konu Sahibi

Kardeşim bu proyu denedim daha önce ama açılmadı yani o sorunlu.. Onun dışında başka var mi diye soruyorum.. Bu pro yu denedim zaten..

----------Eklendi @ 11:18:49 ---------- Yazıldı @ 11:16:58 ----------


Aynen dostum onlar biraz zahmetli görünüyor biraz daha pratik bir program arıyorum ama yok yani bulamıyorum.. Bulsam çok güzel olacak da.. arkadaşın telefonunu çökertecegim..
 

goktas19

Üye
<br /> Ne diyim kolay gelsin <br />
 
    Konu Sahibi
bulursam güzel olacak ama var ya..
 

bthn_997

Üye
ben buldum bi tane adı pySMSflooder ama forumdaki değil forumdaki de çalışmıyo bende python yüklü olmasına rağmen niyeyse
 
Ondan bende de var ama çalışmıyor ışte..

kardeşim bende çalışıyor öncelikle bende c6 cfw var önce python' u telefon hafızasına yükle sonra pysmsflooder'i yükle (ister hafıza kartına ister telin hafızasına bende hafıza kartında ) eger telin hackli olmasına ragmen sertifika hatası alırsan:http://www.maxicep.com/maxipda-turkce-uygulamalar/siseditor-v0-65-s60v3-s60v5-symbianos9-x-unsigned-turkce-maxipda-339646.html bunu indir ve telefonuna kur. sonra telefonu bilgisayara bagla ve pysmsflooder'ı(sertifika sorunu aldıgın bütün programlarda işe yarar) hafıza kartına at.sonra programı aç senin önüne bir menü gelecek seçeneklere tikla orda ''sis\sisx dosyası aç'' diye seçenek var oraya tıkla sana ''yazılımı desteklemek için.......'' diye bir şey yazacak ''hayır''a bas basta programı hafıza kartına atmıştık hafıza kartı seçeneğini seç ve hafıza kartı içinde programı bul ve seç şimdi en altta imzalar kısmı var ona seç ama içine girme seçeneklere bas ''imzalama'' diye bir seçenek çıkacak ona tıkla ve ''imza(ları)yı sil'' var onu seç sonra ''imza(lar) silinsin mi?'' dicek ve sil sonra çıkışa tıkla ve ''dosya değiştirildi kaydedilsin mi?'' diye soru gelecek evete tıkla hafıza kartını seç ve istedigin yere tekrar yükle ama adını değiştirmeni tavsiye ederim ki karışmasın sonra dosya yöneticisinden hafıza kartına gir ve imzaları silinmiş programı yükle sonra programla baş milleti sinir etmeye
 
    Konu Sahibi
deneyeceğim dostum inşallah öyle dediğin gibi kullanabilirim..

----------Eklendi @ 22:05:25 ---------- Yazıldı @ 21:59:08 ----------

şimdi tekrar programı indirdim kurdum tel hackli ama yine sertifika sorunu var.. Çok ilginç... Ama bilgisayar bulunca senin taktiği uygulayacağım dostum.. Ise yararsa süpersin...
 
işe yarar bendede sertifika sorunu verdi ama o yöntemle hallettim sn kocaeli nerden?
 
    Konu Sahibi
kardeş dediklerinin aynısını yaptım ama yine girmiyor açılır gibi oluyor geri kapanıyor..

----------Eklendi @ 22:20:48 ---------- Yazıldı @ 22:16:03 ----------

kardeş bunun başka yolu yok mu yahu.. neden açılmıyor..

----------Eklendi @ 22:21:26 ---------- Yazıldı @ 22:20:48 ----------

kocaeli ızmit dostum.. Sen..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...