'PESIMIST'
Üye
-
Konu Sahibi
-
Sms yağdırma derken neyi kastettin anlamadım
<br />Kardeşim program olarak bilmiyorum var mı yok mu diye ama bir fikir var aklımda. Mesaj gondericegin kişi kimse rehberde kaç tane gondericeksen o kadar oluştur hepsini seç ve gönder biraz zahmetli işYani bir kişiye bir anda istediğimiz kadar mesaj gönderebilmek..
Yani bir kişiye bir anda istediğimiz kadar mesaj gönderebilmek..
oo iyimiş bende yukleyım barı
kardeşim s60 v5 sms araçlarında öyle bir program vardı
----------Eklendi @ 20:59:03 ---------- Yazıldı @ 20:57:10 ----------
http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...s-farkiylaaaaa-5800da-denenmistir-493528.html
al sana link kardeşim
kardeşim s60 v5 sms araçlarında öyle bir program vardı
----------Eklendi @ 20:59:03 ---------- Yazıldı @ 20:57:10 ----------
http://www.maxicep.com/symbian-v9-4-sms-mms-araclari/sms-flooder-mesaj-yagdirici-dadas-farkiylaaaaa-5800da-denenmistir-493528.html
al sana link kardeşim
<br />Kardeşim program olarak bilmiyorum var mı yok mu diye ama bir fikir var aklımda. Mesaj gondericegin kişi kimse rehberde kaç tane gondericeksen o kadar oluştur hepsini seç ve gönder biraz zahmetli iş<br />
----------Eklendi @ 20:48:11 ---------- Yazıldı @ 20:44:48 ----------
Veya kardeşim şimdi kısa bir yolunu buldum mesaj yazma aç sonra mesaj gondericegin kişiyi seç sonra tamam de ondan sonra bir daha rehber tıkla ordan bir daha aynı seç...
Not: denemedim çalışıyor mu çalışmıyor mu bilmiyorum...
<br /> Ne diyim kolay gelsinKardeşim bu proyu denedim daha önce ama açılmadı yani o sorunlu.. Onun dışında başka var mi diye soruyorum.. Bu pro yu denedim zaten.. <img src="/images/smileyler/thumbsup.gif" border="0" alt="" title="Göz Kırp" smilieid="208" class="inlineimg" /><font color="Silver"><br />
<br />
<font size="1">----------Eklendi @ 11:18:49 ---------- Yazıldı @ 11:16:58 ----------</font><br />
<br />
</font><br />
<br />
Aynen dostum onlar biraz zahmetli görünüyor biraz daha pratik bir program arıyorum ama yok yani bulamıyorum.. Bulsam çok güzel olacak da..<img src="/images/smileyler/s1.gif" border="0" alt="" title="Gülümse" smilieid="230" class="inlineimg" /> arkadaşın telefonunu çökertecegim.. <img src="/images/smileyler/ehe.gif" border="0" alt="" title="Şeytanî Gülüş" smilieid="189" class="inlineimg" />
bulursam güzel olacak ama var ya.. <img src="/images/smileyler/lol2.gif" border="0" alt="" title="Sırıt" smilieid="203" class="inlineimg" />
ben buldum bi tane adı pySMSflooder ama forumdaki değilforumdaki de çalışmıyo bende python yüklü olmasına rağmen niyeyse
Ondan bende de var ama çalışmıyor ışte..
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?