5800 skyfire

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

rozalp

Üye
    Konu Sahibi
5800 skyfire
arkadaşlar 5800 da skyfire yi bir türlü çalıştıramadım..
ne olursunuz bu programı 5800 da çalıştırabilen varsa bana yardım etsin...
 
skyfire türkiyeden bölgesel desteğini çekti boşuna uğraşmayın çalışmaz
 
symbian desteği kaldırıldı çalışmaz
 

nalcam22

Üye
hala skyfireyimi soruonuz os60v5 te çalışmıo :d arkadasların dediği gibi destegini çekti
 

giray38

Üye
Skyfire türkiye desteğini keseli çok oldu çalıştırdıgını iddia eden arkadaşlar var forumda ama ben çalıştıramadım çalışacağını da sanmıyorum (;
 

'Patron

Üye
skyfire türkiyeden bölgesel desteğini çekti boşuna uğraşmayın çalışmaz
Bu arkdaş soylemış.

symbian desteği kaldırıldı çalışmaz




<br />
<br />

Impossible is nothing


hala skyfireyimi soruonuz os60v5 te çalışmıo :d arkadasların dediği gibi destegini çekti

Skyfire türkiye desteğini keseli çok oldu çalıştırdıgını iddia eden arkadaşlar var forumda ama ben çalıştıramadım çalışacağını da sanmıyorum (;
o arkadaştan sonrakı bu 10 arkadaş neden aynı şeyi tekrar etmış.Arkadaş 1 soylemede anlar bence.
 

nalcam22

Üye
skyfire türkiye destegini çekmedi symbian destegini çekti ipone ve androidde calışır ama 5800 da çalışmaz yeter artık konu açmayın bize skyfire deyog flash 10.1 de yeterrrrrrr
 
flash 10.1 mi? Biz 3.2 bulsak şükredecez.
 

KELGER

Üye
yav tamam hepsini çekmedide bize ne bura s60v5 bölümü iphone de çalışıyorsa gidin oraya yazın
 

Febris

Üye
Türkiyeden Baglanılamıyor diye biliyorum ben . Artk konu acmayın Yeter!
 

bthn_997

Üye
impossible is nothing derken yüklenir demedim bi an adidasın sloganı aklıma geldi deyiverdim işte
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...