Brawoooooo. bende bunu istiyordum. çok teşekkürler kardeşim. ama niye 87mb? 140 mb değilmi setup dosyası değilmi bu? yoksa rarla sıkıştırıldığındanmı 87 mb görünüyor rardan çıkarıncamı 140 mb olacak?
yav bu setup dosyası değilmiş bende sevinmiştim. navifirmden indirilen dosyalar bunlar. bende vardı zaten. neyse sağlık olsun.