5800 orjinal v52 red dosyası TÜRKÇE!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kusursuz_0606

Üye
    Konu Sahibi
5800 orjinal v52 red dosyası TÜRKÇE!!!
...
 
  • Beğen
Tepkiler: hackerbaba16, omerfurkan1098, kimyaci97 ve 2 diğerleri


avaner77

Üye
teşekkürler dostum
 

SEKOLELE

hacklimi kardeşim
 

kusursuz_0606

Üye
    Konu Sahibi
hayır hacksiz
 

mutluadam

Üye
Brawoooooo. bende bunu istiyordum. çok teşekkürler kardeşim. ama niye 87mb? 140 mb değilmi setup dosyası değilmi bu? yoksa rarla sıkıştırıldığındanmı 87 mb görünüyor rardan çıkarıncamı 140 mb olacak?


yav bu setup dosyası değilmiş bende sevinmiştim. navifirmden indirilen dosyalar bunlar. bende vardı zaten. neyse sağlık olsun.
 

kusursuz_0606

Üye
    Konu Sahibi
rar ile sıkıştırdım açılınca boyutu artıyo
 
SilentOne

SilentOne

Üye
bu arada wi-fi ile günceleyin ne uğraşıyorsunuz ki
 

kankoli

Üye
yükledim ama black oldu anlamadım ben bu işi
 
KELGER

KELGER

Üye
kardeş arkadaşın 5800 ına yükleyecem ama siyah yada kırmızı farkedermi
 
Reşwan

Reşwan

Emekli Yönetici
eyvallah kardeş teşekkürler.. tamda orjinali lazımdı güzel oldu bu
 
eç038

eç038

Üye
link kırık arkadaşlar bunu benim için upload edecek var mı ?? teli servise gönderecem de orjinale döndermeme gerek var mı sizce ??? yardım edin lütfen telefon arıza verdi servise gidecek ama c6 sürümü kurulu
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt