5800 orjinal fwde neden ses azalıyor ?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
erko merko

erko merko

Üye
    Konu Sahibi
5800 orjinal fwde neden ses azalıyor ?
arkadaşlar fw attığımda ses yükseliyor fakat orjinale döndüğümde bi hayli azalıyor ses, orjinalde sesi yükseltmek bi çözüm yokmu ? lütfen yardım edin
 


ultrayer6

ultrayer6

Üye
bende dün farkettim. Sunrise 2.6.2'den orijinale döndüm ses bayaa azaldı :/
 

ozgur_473

Üye
fw attığınızda ses codecleri değiştiği için yüksek çıkıyor dikkat ederseniz son ses cızırtı yapıyor orjinal codeclerini kullanın derim hoparlörlerinizin sağlığı için
 
erko merko

erko merko

Üye
    Konu Sahibi
Bende seste cızırtı fln olmuyor gayet net ve yüksek ama orjinal fwde yükseltme imkanımız yokmu ?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt