5800 ön kapak?

    Konu Sahibi
5800 ön kapak?
5800 ön kapağını nasıl cıkarırız?
 
Telefonun kenarındaki aralığa telefonla beraber gelen bilekliğin plastik kısmını sokarak aşşağıya bastırıp çıt sesini duyarak tırnakları açabilirsiniz.
 

die4me

Üye
kırılma tehlikesi warmı peki ?? bende açmayı düşünuormda garanti dıışına çıkarmı die korkuorm:/:/
 

Denibo

Üye
çıkmaz cok fazla zorlamazsan kırmazsın tırnaklardan çıt diye ses gelicek açıldıgında
 

Revengeful

Emekli Yönetici
merak etme kırılmaz...
 
Kolay kolay kırılmaz ama önce kapağı açma sebebiniz nedir?
 

die4me

Üye
dokunmatik ekran kullanmaktan dolayı biraz içine dogru çöktü sanki onu dısarı çekmek istıorm o yüzden
mrk ettm...

--------------- Ekleme ---------------

yani bazı arkadaslarımın öküz gibi parmaklarıyla bastırmasndan dolayı dokunmatigi hassas bi telefon yani tırnagnzla dokunmanız gerekıo o yüzden dikkat etmek gerekli..
 

gagabm

Üye
kirilma olmazda hasarlanir yerleri kaymasin :S
 
bende de ekranda sol yanda (yatay konumda çok tıklanan yer) kıl gibi bir çizgi oluştu yarıdan başa kadar.. fazlamı bastırdık yada aldığımda öyleydi de sonradanmı farkettim bilmiyorum. ama çok inceledim çizik değil. ekranın camın içinde entegre bir ince iletkeni andırıyor. dikkatli bakmadıktan sonra görünmüyor bile ama bilirsiniz sinek mide bulandırır. zira çok dikkatli kullanırım ve bunu alırken peşinata saydırdığım 2.5 yıl kullandığım sony eircsson k530i mde bile en ufak çizgi yoktu. keşke geçici bi şey olsa ama malesef değil gibi
 

muron70

Üye
benim kulaklığın yan tarafındada var kıl gibi ince göçük heralde ekran hep göçer 1 sene sonra.
 

die4me

Üye
dostum bu kadar takıyosan servise götür yeni cam taksınlar fiyatı neyse artk telefonun en güzel yanıda camın bulunabilmesi kapagın fln bnce büyük avantaj
 
dostum bu kadar takıyosan servise götür yeni cam taksınlar fiyatı neyse artk telefonun en güzel yanıda camın bulunabilmesi kapagın fln bnce büyük avantaj
hım bunu söylediğin iyi oldu kardeşim o zaman kırılıncaya kadar sorun yok bastırr
 

suat4442

Üye
üst kapağı söktüm burda yazılanlar arasındaki en büyük eksik üst kapağın diğer nokialardan ayrı bir özelliği üst kapağın telefonla bir birine ince kablolarla bağlı olması arkadaşlar sökerken kapağın üst kısımında kablo bağlantısı var dikkatli sökmezseniz telefonunuzu bozmuş olursunuz ... mümkünse temizlemek için açmayın derim
 

appllii

Üye
bende açtım hiç sorun yaşamadım ve icini temizledim bir leke vardı ortasında ekranın servise göndermiştim ama az temizlemişler kulanıcı hatası diyorlar birde arkadasın dedigi gibi cok hassas kapagın üzerinde inca baglantılar var DİKKATLİ AÇIN derim
 

laveled

Üye

al arkadaşım ben açtım bişey olmadı ama sonradan hep toz kaçmaya başladı
 
bn az kalsın kırıyordum ama kırılmadı iyiki
 
Ya telefonlar Beraber Gelen o plastigi telefonun kenerına sok çek Bukadar basit...
 
hee demesi kolay titizlikle açamanlazım