5800 ön kapak camı

7610ncu

Üye
    Konu Sahibi
5800 ön kapak camı
5800 da ön kapakta cam varmı yoksa telefonun kendi ekranınamı dokunuyoruz.eger varsa ön kapaga dokununca ekran nasıl hissediyor anlamadım.eger ön kapakta cam yoksa bu cabuk cizilmezmi
 

laveled

Üye

bende sökmüştüm ön kapağı sırf meraktan ön kapakkta dandik bi ekran var
 

eser352

Üye
arkadaşlar o kendi ekranı değil değişebilir bu yüzden cok avantajlı diğer dokunmatiklere göre
 
ön kapak camı dediğin dokunmatik ekran kısmı o algılıyor dokunmaları