Arkadaşım normal internetten girebiliyorsun evet , facebook ' a girer gibi , telefonun tarayıcısından giriyorsun m.twitter.com şeklinde istiyorsan sayfanın alt kısmından masaüstü görünümüne geçebilirsin , uc web browser diye bir program var , sitede mevcut , onun 8.2 versyonunu indirirsen o programın içinde kendiliğinden yüklü olan twitter daha kullanışlı bana göre , alternatif olarak daha güzel bir uygulama istiyorsan ovi store da '' twitties'' adlı bir program var ben onu kullanıyorum , arayüzü falan çok daha iyi ...
---------- Eklendi @ 12:30:33 ---------- Yazıldı @ 12:29:03 ----------
ha birde , yine ovi store da teitturk ve celebritytweets diye programlar var onlarıda indirebilirsin..