5800 nokia messaging ana ekranda yok

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

sharaphnell

Üye
    Konu Sahibi
5800 nokia messaging ana ekranda yok
Merhabalar,

Bugün 5800XM telefonuma hard reset attım, hemen sonra yeni firmware yükledim ve nokia mail kurdum. Ancak eskiden olduğu gibi ana ekranda yeni mail uyarısı göremiyorum. Sadece home screen temalarından contacts seçersem çıkıyor, eskiden shortcuts teması seçiliyken üstteki kısayolların hemen altında bulunuyordu, homescreen ayarlar ekranında e-mail uyarısı seçeneği de contacts temasını seçersem çıkıyor sadece. Yardımlarınızı bekliyorum.

İyi günler.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt