sharaphnell
Üye
5800 nokia messaging ana ekranda yok
Merhabalar,
Bugün 5800XM telefonuma hard reset attım, hemen sonra yeni firmware yükledim ve nokia mail kurdum. Ancak eskiden olduğu gibi ana ekranda yeni mail uyarısı göremiyorum. Sadece home screen temalarından contacts seçersem çıkıyor, eskiden shortcuts teması seçiliyken üstteki kısayolların hemen altında bulunuyordu, homescreen ayarlar ekranında e-mail uyarısı seçeneği de contacts temasını seçersem çıkıyor sadece. Yardımlarınızı bekliyorum.
İyi günler.
Bugün 5800XM telefonuma hard reset attım, hemen sonra yeni firmware yükledim ve nokia mail kurdum. Ancak eskiden olduğu gibi ana ekranda yeni mail uyarısı göremiyorum. Sadece home screen temalarından contacts seçersem çıkıyor, eskiden shortcuts teması seçiliyken üstteki kısayolların hemen altında bulunuyordu, homescreen ayarlar ekranında e-mail uyarısı seçeneği de contacts temasını seçersem çıkıyor sadece. Yardımlarınızı bekliyorum.
İyi günler.
