5800 mobil internet ile radyo ;)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
officialavarees

officialavarees

Üye
    Konu Sahibi
5800 mobil internet ile radyo ;)
nokia 5800 xm için mobil internet ile çalışan bir radyo programı arıyorum.. bir kaç tane buldum fakat radyoyu çalıştıramadım. yani..radyo url sini yazıp kaydediyorum, bağlantı kuruyorum daha sonra web'den abuk sabuk bir siteye yönlendiriyor.. delirecem artık..lütfen yardımcı olun halime acıyın :p :))
 
  • Beğen
Tepkiler: merhaba90


burhanasık

burhanasık

Üye
nokia 5800 xm için mobil internet ile çalışan bir radyo programı arıyorum.. bir kaç tane buldum fakat radyoyu çalıştıramadım. yani..radyo url sini yazıp kaydediyorum, bağlantı kuruyorum daha sonra web'den abuk sabuk bir siteye yönlendiriyor.. delirecem artık..lütfen yardımcı olun halime acıyın :p :))

http://www.maxicep.com/symbian-v9-4-muzik-oynaticilar/radyolar-icin-ram-dosyalari-guncel-388623.html

--------------- Ekleme ---------------


burda istediğin şey var:oke:
 
officialavarees

officialavarees

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler bi bakıyorum ;)
 

merhaba90

Üye
teşekkürler bi bakıyorum
 
The Best OEZIL

The Best OEZIL

Üye
Nokia internet radio yu kullan
 

erciyess

Üye
internet radio yu kullan türkçe dil desteyi mevcuttur
 

kasva05

Üye
teşekkürler
 
wolworin

wolworin

Üye
&amp;lt;font face=&amp;quot;Lucida Sans Unicode&amp;quot;&amp;gt;&amp;lt;font color=&amp;quot;Indigo&amp;quot;&amp;gt;&amp;lt;font size=&amp;quot;3&amp;quot;&amp;gt;&amp;lt;b&amp;gt;&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />
&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />
katiliyorum butun radyolar var.&amp;lt;img src=&amp;quot;/images/smileyler/s8.gif&amp;quot; border=&amp;quot;0&amp;quot; alt=&amp;quot;&amp;quot; title=&amp;quot;Tamam&amp;quot; smilieid=&amp;quot;233&amp;quot; class=&amp;quot;inlineimg&amp;quot; /&amp;gt;&amp;lt;/b&amp;gt;&amp;lt;/font&amp;gt;&amp;lt;/font&amp;gt;&amp;lt;/font&amp;gt;
&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;br /&gt;<br />
&amp;lt;br /&amp;gt;&lt;font color=&quot;Silver&quot;&gt;&lt;br /&gt;<br />
&lt;br /&gt;<br />
&lt;font size=&quot;1&quot;&gt;----------Eklendi @ 15:02:20 ---------- Yazıldı @ 15:01:33 ----------&lt;/font&gt;&lt;br /&gt;<br />
&lt;br /&gt;<br />
&lt;/font&gt;evet ama telefon çok fazla ısınıyor<font color="Silver"><br />
<br />
<font size="1">----------Eklendi @ 15:05:37 ---------- Yazıldı @ 15:03:07 ----------</font><br />
<br />
</font>evet ama telefon çok fazlz ısınıyor
 
SilentOne

SilentOne

Üye
nokia internet radio kesin :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt