&lt;font face=&quot;Lucida Sans Unicode&quot;&gt;&lt;font color=&quot;Indigo&quot;&gt;&lt;font size=&quot;3&quot;&gt;&lt;b&gt;&lt;br /&gt;<br /><br />
&lt;br /&gt;<br /><br />
katiliyorum butun radyolar var.&lt;img src=&quot;/images/smileyler/s8.gif&quot; border=&quot;0&quot; alt=&quot;&quot; title=&quot;Tamam&quot; smilieid=&quot;233&quot; class=&quot;inlineimg&quot; /&gt;&lt;/b&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;&lt;/font&gt;
&lt;br /&gt;<br /><br />
&lt;br /&gt;<font color="Silver"><br /><br />
<br /><br />
<font size="1">----------Eklendi @ 15:02:20 ---------- Yazıldı @ 15:01:33 ----------</font><br /><br />
<br /><br />
</font>evet ama telefon çok fazla ısınıyor<font color="Silver"><br />
<br />
<font size="1">----------Eklendi @ 15:05:37 ---------- Yazıldı @ 15:03:07 ----------</font><br />
<br />
</font>evet ama telefon çok fazlz ısınıyor