Telefon Tavsiyesi 5800 mı c5 - 03 mü

    Konu Sahibi
5800 mı c5 - 03 mü
5800 almak istiyordum fakat çok fazla problem çıkardığı söylendi, bunun üstüne şikayetimvar.com'a baktığımda sayfalar dolusu şikayet gördüm elektronikten yana da şanssız olduğumdan arada kaldım sonra ona alternatif olarak c5 - 03'ü gördüm ve beğendim, c5 - 03'ün ön kamerası ve flaş'ı yok 5800'a göre diye biliyorum onun dışında bir eksiği var mı? bide siz hangisini tavsiye edersiniz?

Kvk fiyatları:
NOKIA C5-03: 489 TL
NOKIA 5800 XpressMusic: 509 TL
 

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
öncelikle 5800 için yazdığın fiyat çok, piyasası 460-480 tl arası 5800'ların. C5-03 modeli de 5 mp kamerası var ayrıca 5800'ın işlemcisi 433 mhz iken C5-03'ün 600 mhz'lik bir işlemcisi var. 5800'ın son versiyonunu kuzen aldı hiçbir sorun yaşamadı. Yani eskisi gibi çok sorunlu bir telefon değil ama yeni bir telefon almak bence daha mantıklı 3g olmasa da C5-03 iyi bir seçim olabilir bence ayrıca herkesde yok.
 
Tepkiler: ahmetc503
    Konu Sahibi

yorum için teşekkürler c5 - 03'de 3g var diye biliyorum ama yanlış mı biliyorum?
 
bende nokia c5-03 var, 3g var,oldukçada hızı yüksek
 
Tepkiler: gkhnc5-03 ve ahmetc503
    Konu Sahibi
bende nokia c5-03 var, 3g var,oldukçada hızı yüksek

serdar batarya ömrünü sorucam ya ne kadar gidiyo, birkaç yerde okumuştum çok iyi olduğunu söylüyolar, bide 5800 express müzik ya ses kalitesi olarak c5 03'le çok farkediyo mu?
 

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
3g vardır da internet hızı olarak yani önünde kamera olmadığından 3g'nin görüntülü görüşme özelliği yok anlamında söylemiştim.
 
Tepkiler: ahmet2085

Luaz.

Üye
ayrıca herkesde yok.

Siz telefonu herkesde olan olmayan şeklinde mı alıyorsunuz eğer böyle yapıyorsunuz zaten hiç almayın. Ben 5800ı 2ay önce aldım. 1sorunum bile yok. Ayrıca 470TL'ye bu kadar iyi bir telefon yok!!
 
5800 Al ama internet benim için önemli dersen monte daha iyi
 

Starsley

Arkadaşım 5800 tabiki özellikler bakımından daha üstün
 
ses kalitesi olarak hem de nasıl fark ediyor ama kulaklıkla dinliyorsanız ideal güzel ve hoş bir telefon 5800 ın yarısı kalınlıkta şık ve zarif duruyor ben çok beğendim tavsiye edilir ama kamera tuşu yok bence çok kötü :S
 

cascı

Üye
ses düzeyi olarak yüksek olmasada bazı falan çok güzel ve çok memnununm...
 
tabiiki c5-03 mükemmel bir telefon 2 haftadır kullanıyorum harika gördüğüm eksiklikler flaş -görüntüü konuşma-kısa yol kamera tuşu onun haricinde hızlı kullanışlı estetik bir tlf ayrıca flaş açıklık getireyim gece çekimleri güzel flaş o kadar dert değil
 

Starsley

5800 bence
 

'Patron

Üye
arkadaşlar bende 2sinin arasnda kaldım. c5-03 gerçekten zarif ve yeni çıktı. 5800ıda bayadır ıstıorm. hangısını alsam bılemedm uygululamalr açısından hangisi iyi bılen varmı?
 

Starsley

5800 al derim çünkü c503 te ikinci kamera yok ve 40mb telefon hafızası var
 

'Patron

Üye
şöle mantıklıca bi düşündüm ben. c5-03 5800 dan sonra çıktı illaki 5800dan bellı olmayan ustunluklerı vardır. ayrıca iphone 3gs i bilirsiniz ondada kameraya direk tuşu yok flaş yok ön kamera yok ama super telefon. c5-03un ustunleklerı baya iyi zarif ve ınce, kamerası 5 mp, işlemcisi 600mhz ,ayrıca en oneml ozellığı internet hızı(ben teli dahili modem olarak kullanıyorum). 5800 ın ki 3.6 mps iken c5-03unku 10.2 mps. fark baya çok. :S
 

Silinen Üye 737108

Kapalı Hesap
3g ile işim olmaz dersen zaten kesinlikle C5-03 alman gerekir.
 

.BlueTR

Üye
bence c5-03 çok daha iyi