Hafıza kartına başka bir cihazdan erişilince otomatik olarak telefon hafızasına geri döner. Ayarlardan tekrar kullanılan hafızayı "Hafı Kartı" yapmanız gerekir. Kendi kendine telefon hafızasına geri dönüyorsa bir sorun vardır. (Hafıza kartında yeterli boşluk olmalı)