5800 Kulaklık

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

hlldll

Üye
    Konu Sahibi
5800 Kulaklık
Arkadaşlar Ben 5800 kullanıcısıyım Hep Kulaklıktan Az Ses Geliyor Diye Sikayet Ederdim Ancak Bir Şey Farkettim Kulaklıgın Ortasında Şeffaf Bi Şey Var Onu Çıkarmamla Ses Ciddi Şekilde Yükseldi
 

15baba

Üye
şeffaf dediğin şey kulak silikonları mı?
 

HakaN-06

Üye
kulaklığı takınca aksesuar seçin diye soruyorya, ordan hat dışarıyı seç kulaklıkta ses artışı olması lazım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...