yolcu_37
Üye
5800 kendi orjinal web tarayıcısı hakkında yardım
arkadaşlar benim telde tarayıcı sayfaları tam ekran gösteriyor eskiden bi ara tam ekrana almıştım ama şimdi normal ekrana çevirmek istiyorum ama bir türlü nasıl yapıldığını bulamadım birde bu kendi tarayıcısında ikinci web sayfası nasıl açılıyor bilenler yardımcı olursa sevinirim

v52 ile otomatik gelen bi özellik bu ben kaç aydır bulamadım bu halinede alıştım bi yol bulursan söyle bizde yararlanalım