5800 kendi orjinal web tarayıcısı hakkında yardım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

yolcu_37

Üye
    Konu Sahibi
5800 kendi orjinal web tarayıcısı hakkında yardım
arkadaşlar benim telde tarayıcı sayfaları tam ekran gösteriyor eskiden bi ara tam ekrana almıştım ama şimdi normal ekrana çevirmek istiyorum ama bir türlü nasıl yapıldığını bulamadım birde bu kendi tarayıcısında ikinci web sayfası nasıl açılıyor bilenler yardımcı olursa sevinirim
 


Deleted.

Üye
tam ekran olayını bilmiyorum ama yeni sekme manuel açılmıyor. Mesela face desin mesajlarda bi bağlantıya tıkladın yeni sekme halinde açılır :oke:
 
celibar

celibar

Üye
tam ekran modu ayarlardan olması lazım.benimkinde ayarlardan oluyor.yeni pencerede açma da bildiğim kadarıyla pankler042'nin dediği gibi elle olmuyor.
 

yolcu_37

Üye
    Konu Sahibi
anlaşılan yeni sekme olayı orjinal tarayıcıda mevcut değil peki normal ekrana nasıl çevirebiliriz ayarlar kısmını karıştırdım ama orada hiç yazmıyor
 

seyfo_enkaz

Üye
sanırım telefonun sürümü v52 :D v52 ile otomatik gelen bi özellik bu ben kaç aydır bulamadım bu halinede alıştım bi yol bulursan söyle bizde yararlanalım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt