5800 için geri dönüşüm kutusu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

erkan755

Üye
    Konu Sahibi
5800 için geri dönüşüm kutusu
arkadaşlar 5800 için geri dönüşüm kutusuna benzeyen bir program arıyorum varmıdır acaba ...
 


Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Sanmıyorum...
 

erkan755

Üye
    Konu Sahibi
benimde hiç ümidim yok ama Allah tan ümit kesilmez.
 
hasan_k_o

hasan_k_o

Üye
böyle bir mod yapılsa hiç fena olmaz. sil butonuna bastığımızda telefonda gizli bir yere taşısa ve silmiş gibi gösterse.
 

erkan755

Üye
    Konu Sahibi
yapan biri mutlaka çıkıcak ben inanıyorum:)
 

JayJayyy

Üye
silmek yerine taşımayı denediniz mi?:d:
 

OğuzcanAbi

Üye
gizleme var ama
 

ayavuz25

Üye
nerde var.gizleme söle de yararlanak
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
x-plore 'da

----------Eklendi @ 23:03:38 ---------- Yazıldı @ 23:03:01 ----------

ovi'den ücretsiz bulabilirsin, programı indirip açtıktan sonra seçeneklerinden dili de türkçe yap tamamdır
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
arkadaş galeri dosyası (foto ve video) olduğunu ne biliyosun? belki sis ve jar dosyası gizleyecek, x-plore ile herşey gizlenir sorunsuz, hem de çok kolay :)
 

OğuzcanAbi

Üye
biliyorum da sis jar dosyasını ne diye gizlicen :P:
 
ultrayer6

ultrayer6

Üye
adam geri dönüşüm kutusu istiyo görmüyo musun demekki birçok farklı şey gizliycek :D


hem bu arada...

"sis jar dosyasını ne diye gizliycen :P:" demişsin :D

ya videoyu ne diye gizliycen :d:

----------Eklendi @ 01:01:13 ---------- Yazıldı @ 01:00:51 ----------

yoksa, yoksa.... :O
 
Del Rey

Del Rey

Üye
Aslında hiçte fena fikir değil. Çok beğendim. Fakat bu geri dönüşüm kutusu hafıza kartında veya X6 gibi 16 GB'lık bir telefon hafızasına sahip telefonlarda olsa daha iyi.

----------Eklendi @ 17:58:46 ---------- Yazıldı @ 17:58:09 ----------

adam geri dönüşüm kutusu istiyo görmüyo musun demekki birçok farklı şey gizliycek :D


hem bu arada...

"sis jar dosyasını ne diye gizliycen :P:" demişsin :D

ya videoyu ne diye gizliycen :d:

----------Eklendi @ 01:01:13 ---------- Yazıldı @ 01:00:51 ----------

yoksa, yoksa.... :O

Aklın fesat senin de... :d:
 

erkan755

Üye
    Konu Sahibi
yaw kardeşim gizlemek istemiyorum sadece yanlışlıkla silinen herhangi birşeyi tekrardan geri almak istiyorum.pcdeki gibi yani;)çaktınızmı köfteyi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt