5800 Hakkında Yardım Edebilir misiniz?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
furk4n44

furk4n44

Üye
    Konu Sahibi
5800 Hakkında Yardım Edebilir misiniz?
Arkadaşlar 1.Sorum Ben Bir Fotoğrafı Duvar Kağıdı Yaptığımda Resim Duvarda Büyüyor ve Resimde Otomatik Zoom oluyor ve Tam Gözükmüyor Resim. 2. Sorum ise Örnek: Samsung Galaxy'de Duvar Kağıdını Elinle İtince Resimin Devamı Geliyor. 5800da Böyle birşey Yapmamamız Mümkünmü ? Teşekkürler..
 


JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
...
 
furk4n44

furk4n44

Üye
    Konu Sahibi
Cevaplarınızı bekliyorum ..
 
Repeal

Repeal

Üye
resmi kesip koymanı öneriyorum, ayrıca dediğin şeyi sanırım spb shell yapıyordu. bahsettiğin şey çoklu homescreen.
 
klsb44mirc

klsb44mirc

Üye
1- 5800 ekran boyutlarına göre duvar kağıdı kullan. Eğer o duvar kağıdını kullanmak istiyorsan ölçeğini 640*480 yap. 2- Bildiğim kadarıyla mümkün değil ama belki bi programla falan yapılabilir :oke:
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
yazmıştım ben cevap :hmmm

----------Eklendi @ 22:25:42 ---------- Yazıldı @ 22:21:50 ----------

arkadaşım önceden yazış olduğum cevap çıkmamış o daha ayrıntılıydı kısaca;
1. sorun: yüksek çözünürlüklü resimler koyduğun için
2. sorun: da o android e ait bir özellik
eğer programlar öyle yapmak istersen...
http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...v5-s-3-symbianos9-x-signed-regged-431170.html

kullanımı başta zor gelir sonra alışırsın
 
furk4n44

furk4n44

Üye
    Konu Sahibi
yazmıştım ben cevap :hmmm

----------Eklendi @ 22:25:42 ---------- Yazıldı @ 22:21:50 ----------

arkadaşım önceden yazış olduğum cevap çıkmamış o daha ayrıntılıydı kısaca;
1. sorun: yüksek çözünürlüklü resimler koyduğun için
2. sorun: da o android e ait bir özellik
eğer programlar öyle yapmak istersen...
http://www.maxicep.com/symbian-v9-4...v5-s-3-symbianos9-x-signed-regged-431170.html

kullanımı başta zor gelir sonra alışırsın

Arkadaşlar hepinize teşekkür ediyorum cevaplarınız için. SiyahTerapi Kardeşim 2. sorum için yararlı bir link paylaştın teşekkürler :)
 
JohnLemmon

JohnLemmon

Üye
yardımcı olabildiysem ne mutlu bana :anlas:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt