Uygulamaları C:'ye kurmuşsunuz galiba. Ya da resim, video, mp3 dosyalarını oraya atmış da olabilirsiniz. Kameranın hafıza kartına kayıt yaptığına emin olun. C:'ye girin ve gereksiz ne varsa silin.
valla oyun falan kurmadım. Telefonumda kurulu uygulamalar
APIBridge Memory
Client Platform telefonda
Contacts Groups DS Plugin Telefonda
Facebook Memory
Facebook Installer Memory
Fring Memory
Here and now Telefonda
Hurriyet mobil Memory
Media DS Plugin Telefonda
MMS DS Plugin Telefonda
Moove Memory
Nokia Email Telefonda
Nokia Maps Telefonda
Open C LIBSSL Common Telefonda
Open C LIBSSL Patch Telefonda
Opera Mobile 10 Memory
Ovi Haritalar Telefonda
Ovi Store Telefonda
Ovi Store Client Telefonda
Ovi Store Launcher Telefonda
PIPS Installer Telefonda
Platform Service Extensions Telefonda
Python runtime Telefonda
Quickoffice AM-T Telefonda
Quickoffice Telefonda
Scribble Telefonda
Service Controllers Telefonda
Share location ag Telefonda
Share location Telefonda
Share location wi Telefonda
Signal Server Telefonda
Skyfire Memory
Skype Central Telefonda
Skype Memory
SMS DS Plugin Telefonda
Snaptu Memory
Bu uygulamalardan hangisi yanlış. Quick office programları otomatik olarak telefon hafızası üzerine kuruyor. Yardım edin lütfen