5800 guncelleme mesaji

quest2

Üye
    Konu Sahibi
5800 guncelleme mesaji
bu gun nokia dan mesaj geldi; 5800 in icin yeni yazilim var diye.. *#0000#dan baktim hic bi guncelleme yok diyor.. eve gitmedim daha.. gidince pc den bakarim.. insallah guzel bi guncelleme olmustur
 

pomax

Üye
yarım saat öncede banada geldi bende bakamıyorum işyerinde olduğum için inşallah vardır güncelleme
 

s3ckin

Üye
ben baktim guncelleme yok malesef.
 

pomax

Üye
evet yok şimdi nokianın sitesini girdim ve yazan hala aynı
Nokia 5800 XpressMusic için en son yazılım sürümü 51.0.006'dır *
İyileştirilmiş Mail for Exchange
İyileştirilmiş görüntülü aramalar
İyileştirilmiş tarayıcı
Performans iyileştirmeleri
 
dalgamı gecıyo yanı nokia bizle ))
 

Emre520

Üye
Bende baktım gozukmuyor...
 

begacce

Üye
Yabancı sitelere de baktım yok öyle bişey
 

quest2

Üye
    Konu Sahibi
bu gun yarin gelir insallah..
 

receph

Üye
Banada noki dan güncelleme mesajı geldi.. telefondan baktım güncellemeyi görmedi.. pc ye taktım güncelleme yok ne yapmaya çalışyor bu nokia connecting peaple
 

alpmurat

Üye
C6 YAzılımını kullanmıştım bir ara acaba onda olabilirmiki
 
Bekleyelim arkadaslar galiba yolda iyiki dun c6 yazilimini yuklememisim.....
 
bi uyandımm banada geldi ya . Hemen pc yi açtım ama yok
 
aynen bende c6 yüklü belki ona gelmiş olabilir
 

pomax

Üye
c6 yla alakası yok bende yüklü değil ama yine de geldi . sonuç ; HÜSRAN güncelleme falan yok . herhalde nokianın akşamdan kalma bi elemanı yolladı
 
Bana da geldi ayni mesaj. Isyerindeyim bende . Bi arkadas navifirm den bakabilirmi belki orda vardir biseyler :-)
 

aryscat

Üye
ben bi internet kafae yapiim. Belki navifirmde falan vardır...
 
banada geldi bi heyecanla maxicepi açtım ama hiç bişi yok
 
akşama kokusu çıkar inşallah gelmiştirde adam gibi bişeydir ya