bende de aynı sorun oldu çevrimdışıyken yerimi tespit ediyodu dün telefona format attım artık bulmuyo ç.içi olmama rağmen 2-3 kont gitti ama hala bulamadı bende çıktım tabiki eskiden ç.dışıyken bile buluyodu bi de bugünlerde hava bulutlu belki onunla alakalıdır
bu arada arkadaş yukarıda alt çubuk 5 kademe çekiyodu demiş bende hiç 1 kademeden yukarı çekmedi ama eskiden buna rağmen en fazla 1-2 dk da buluyodu şimdi alt çubuk yanıp sönüyo 5-6 dk bekledim bulmadı bakalım hava açıkken deneyecem bi de
demekki kışın kaybolursak bi yerde b.k u yedik
yine dededen kalma sora sora bağdat bulunur hesabı talırız artık