sado_27
Üye
5800 gece cekımı arkadaslar bakarmısınız
ya bu adam nasıl ayarlamıs bunu gece cekım yaparken ekran sankı gece gorusuyle cekım yapıyor yada ben oyle zannedıyorum ama dıkkat edın telde resımı cekmeden once ekran yesıl oluyor ve flas sonradan acılıyor
buyrun ızleyın
buyrun ızleyın
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
sizin gibi umut"
Bulun çabuk bu modu 

