5800 gece cekımı arkadaslar bakarmısınız

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
sado_27

sado_27

Üye
    Konu Sahibi
5800 gece cekımı arkadaslar bakarmısınız
ya bu adam nasıl ayarlamıs bunu gece cekım yaparken ekran sankı gece gorusuyle cekım yapıyor yada ben oyle zannedıyorum ama dıkkat edın telde resımı cekmeden once ekran yesıl oluyor ve flas sonradan acılıyor
buyrun ızleyın

 


jayjay16

jayjay16

Üye
çekmeden önce ekranın yeşil olması nasıl oluyor acaba ya bi mod ile ya da program ile yapıyodur

----------Eklendi @ 15:22:36 ---------- Yazıldı @ 15:21:07 ----------

dostum videonun altındaki açıklamayı google ile çevirince böyle bi yazı çıktı ;

"3.2 megapiksel kamera çift LED flaş Nokia 5800 ve flaş ile uzay gece kamera iki test yapmak ve iyi fotoğraf ve netlik olun. Kameranın flaş geliştirdi:) sizin gibi umut"
 
SilentOne

SilentOne

Üye
aslında şimdi cfwlerin hepsinde var ahsen bnim kunlandıqım cfw de de bole önce yeşil sonra şahane bir foto
 
giray38

giray38

Üye
Oha sıfır ışıkta 5800 dan beklenmeyecek kalitede çekti ya o ne :allalla: Bulun çabuk bu modu :aha:
 
nalcam22

nalcam22

Üye
nası becerdin anlatsana
 
erko merko

erko merko

Üye
garip bişey değilki :) karanlık bi odaya gidin gece moduna ayarlayın ve flaşı açın aynı böyle çekiyor zaten :)
 
sado_27

sado_27

Üye
    Konu Sahibi
denedık olmuyor kardeş :) vıdeoyu ızlemden yorum yapmayın adam sıfır ısıkta flas acılmadan sadece yeşıl ısıkta bıle odadakı nesnelerı goruntuluyor sonradan flas patlıyor ve mukembel bı fotoo saygılar

----------Eklendi @ 01:25:24 ---------- Yazıldı @ 01:21:18 ----------

aslında şimdi cfwlerin hepsinde var ahsen bnim kunlandıqım cfw de de bole önce yeşil sonra şahane bir foto

babacan bu nasıl bır mod sıze anlatmak ıstedıgım adam sıfıt ısıkta flas acılmadan yanı ıısk yokken ekrandakı yesıl ısık la odadakı nesnelerı goruntuluyor yanı kısacası gece gorus gıbı bısey umarım anlata bıldım


----------Eklendi @ 01:29:42 ---------- Yazıldı @ 01:25:24 ----------

vıdeoyu hazırlyan kısınden bır ornek daha budefa N70
http://www.youtube.com/watch?v=JqOUKF43bls&feature=youtu.be[/url]


----------Eklendi @ 01:30:43 ---------- Yazıldı @ 01:29:42 ----------

bırı bunu acıklasın beyler rıca :D
 
erko merko

erko merko

Üye
denedık olmuyor kardeş :) vıdeoyu ızlemden yorum yapmayın adam sıfır ısıkta flas acılmadan sadece yeşıl ısıkta bıle odadakı nesnelerı goruntuluyor sonradan flas patlıyor ve mukembel bı fotoo saygılar

dostum flaş açılıyor ama oda karanlık olduğu için anlaşılmıyor, akıl var mantık var bir kamera ışık olmadan öyle gösterebilirmi ?
 
sado_27

sado_27

Üye
    Konu Sahibi
denedık olmuyor kardeş :) vıdeoyu ızlemden yorum yapmayın adam sıfır ısıkta flas acılmadan sadece yeşıl ısıkta bıle odadakı nesnelerı goruntuluyor sonradan flas patlıyor ve mukembel bı fotoo saygılar

dostum flaş açılıyor ama oda karanlık olduğu için anlaşılmıyor, akıl var mantık var bir kamera ışık olmadan öyle gösterebilirmi ?


ilk vıdeoyu izle kardeş ben 5800 dan bahsedıyorum N70 den deil akılda var mantıkta :D
 
sado_27

sado_27

Üye
    Konu Sahibi
pekı madem oyle dıyorsan oyle olsun kardeş demekkı sorun bende yınede saygılar sevgıler yardımın ıcın
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt