5800 (Facebookdan indirilen video)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

resp

Üye
    Konu Sahibi
5800 (Facebookdan indirilen video)
Arkadaşlar facebookdan indirdiğim videolarda ses var görüntü yok.ne yapmam lazım.Telefona format atmadan önce izliyordum.Şuan olmuyor.ne yapmalıyım.Yardım lütfen.
 

resp

Üye
    Konu Sahibi
tamam da.eskiden herhangi bir program yüklemeden real playerla izleniyordu.
 

'Patron

Üye
versiyonla alakalı olabılır.
 
core playerde video açılıyormu ki?
 

resp

Üye
    Konu Sahibi
ya ben istiyorum ki.telefona codec gbi birseyler yüklüyorduk onların adı ne.

----------Eklendi @ 12:22:55 ---------- Yazıldı @ 10:33:29 ----------

touch.facebook dan indirdiğim videolar (video/x hx avc1 ) formatında iniyor.Real player bunu açmıyor.fakat başka arkadaşlar açıyor bunu.hiçbir dönüştürme yapmadan
 

resp

Üye
    Konu Sahibi
yardım lütfen ?
 

uribaju

Üye
belki bazı cfwlere codecler yüklenmiştir onlar açabiliyordur.
 

resp

Üye
    Konu Sahibi
hmm olabilir.peki bu cfw tam olarak ne
 

uribaju

Üye
hmm olabilir.peki bu cfw tam olarak ne
telefonun sitemini değiştiriyorlar.Başka telefonların özelliklerini entegre edebiliyorlar.Mesela video çekim fpsi si 25 ise 30 yapıyorlar.Dokunmatiği hızlandırıyorlar değişik değişik şeyler ..
 

resp

Üye
    Konu Sahibi
hmm tamam anladım.teşekkürler.Fakat buna gerek kalmadan yapanlar var.direk açanlar var.
 
Aynen ßenimde teLefonda Sess War qörüntü Yoq Artı eSkiden UcpLayer Wardı Oynatıyodu Süper teLefonu formatLadım qitti ßidaha ßuLamadım Sertifika hataSı Werio
 

'Patron

Üye
Aynen ßenimde teLefonda Sess War qörüntü Yoq Artı eSkiden UcpLayer Wardı Oynatıyodu Süper teLefonu formatLadım qitti ßidaha ßuLamadım Sertifika hataSı Werio
Böylelerine cevap bile vermemek lazım aslında İsmet.
 
Tepkiler: PureFood
kardeş bolt 2.52 sürümünü yükle indirmeden izlee.. ayrıca facebooktan indirdigin her dosya acılcak diye birsey yok.. oda cocecler yok mesela avc codec gibi aynısı bende de oluyor...
 

Red.Eye.

Üye
Arkadaslar UC PLAYER Acilmayan videolari aciyor ama sertifikalamaniz lazim ama cince sini signed kullanabilirsiniz.

----------Eklendi @ 20:24:40 ---------- Yazıldı @ 20:23:52 ----------

Ayrica core player s60v5 te calismio.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...