scuf
Üye
5800 Ekranda yumuşaklık!
Arkadaşlar az önce ekrana invisibleSHIELD koruyucu bant takarken bişey farkettim , ekranın sağ üst kısmında yani ön kamera ve ortadaki hoparlörün oraya kadar ki kısımda bir yumuşaklık var ekranda , kalemle hafif bastırınca hissediliyor içe göçüyor hafif sanki o tarafın içinde bişey yok gibi sizlerde de öylemi acaba kasa açıklığı falanda yok telde ilginç geldi acaba orada yakınlık sensörü olduğundan alt tarafı boşluk bırakmış olabilirlermi.Deneyen arkadaşlar görüşlerini yazabilirse çok iyi olur.
o orta kısımlarda sensörler var ondan dolayı sert deil herşeyede kusur bulmayın 
