5800 ekran solukluğu!!!

  • 25 Nisan 2011
  • 1295 Okunma
  • 5 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Arkadaşlar nokia 5800 ekranı ilk aldığımdan bu yana farkediyorum çok soluk. Arkadaşlar ne ekran parlaklığı ayarı ile ne de tema ile alakalı değil. Arkadaşımdada var aynı tema aynı parlaklıkta benim telefon çok soluk. Acaba garantiye yollasam bi çare olur mu? Tanıdığım bi kaç kişinin daha benim tel gibi soluk.
     


    Yazan: m.milamur
  2. 5800'ların ekran ölü yaa :/
     
  3. eğer dediğin gibi ise telefonu bi garantiye göndermeni öneririm 5800 ların ekranı hassas bence garanti
     
  4. Hocam buraya yazdıktan sonra garantiye gittim bi defa adamlara durumu anlatasıya kadar göbem çatladı. Ne diye teknik servis olmuşlar bilmiyorum. İşin kötü tarafı her 5800 ın ekranı böyle değil; arkadaşın 5800 ının ekranı çok hoş
     
  5. Benm kuzende kırmızısı vardı.onun ekranı daha parklaktı. mavilerdede öle ama.gri şeritlilerde öyle değil. griye ayrı bi özellik galba . :S
     
  6. yoo bnde siyah kullanıyom ekran son derece canlı ve parlak oyüzden ekran parlaklıqını en kısıqın bir tık üstünde kullanıyom ve yinedde parlak geliyo bna :D
     
    hayabujs bunu beğendi.
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
15/11/2018 - 00:26