5800 EKRAN filmi

muron70

Üye
    Konu Sahibi
5800 EKRAN filmi
arkadaşlar 5800 ekran öle kolay kolay çiziliyomu bunu merak ediyorum ekrandaki filmi çıkarcam rahatsız ediyo beni??
 
Tepkiler: boxer_2828, barcelona_71, mekanik ve 1 kişi daha

Revengeful

Emekli Yönetici
2 aydır kullanıyorum daha çizilmedi
 

muron70

Üye
    Konu Sahibi
ya bende çıkarıyorum artık filmle kullanmak tat veriyo..izlenimlerimi yazarım..
 

cgedikk

Üye
bende hala çıkarmış değilim filmi..illaki rahatsızlık veriyor ama çizilmesini istemediğim için duruyor.olmazsa bende çıkaraçağım artık..özellikle film izlerken rahatsız edici bir durum oluyor..
 

scuf

Üye
kendi orjinal filmini çıkartmadınız mı hala çizgi çizgi nasıl kullanıyorsunuz onu Onu çıkarın gidin bi türkcel ,vodafone veya herhangi bir nokia bayiğine 5 -10 tl civarı ekran koruyucu jelatinler var onlardan kullanın hem ekranı korur hemde rahatsızlık vermez sanki yokmuş gibi duruyor ekranda çok kullanışlı.
 

cgedikk

Üye
aslında çift ekran var 5800 da.. cizilecek diye telaş yapmamıza hiç gerek yok..
 

miliotta

Üye
Çizgili çizgili nasıl kullanıyorsunuz anlamadım
 

critus

Üye
arkadaşlar çıkardım rahatça kullanıyorum çizilme falan yok duyrulur
 

muron70

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşım bende çıkardım rahatladım 5800 aldımı şimdi anladım telefondan bıkmıştım filmi çıkarınca sanki yeni almıs gibi oldum ya bu telefon bantla felan kullanıılmıyo nası bant olursa olsun bellii oluo illaki telefonun karismasını bitiriyo ekranda öle kolay kolay çizilmiyo hem çif ekranlı bu üstündeki kapak sadece...
 

scuf

Üye
Ben bunu kullanıyorum jelatin olarak düzgün yapıştırıldığı takdirde varmı yokmu hiç belli olmuyor , istediğin kadar cizilsin , yağlansın sonunda çıkarıp atarsın al sana mis gibi sıfır ekran yine + teli daha sonra satacaklar varsa mutlaka kullansılnlar 2. el olarak alırken ilk ekranına bakıyorlar çünkü .

 

cgedikk

Üye
evet arkadaşlar bende çıkarttım filmi saki yeni almışım gibi oldu.. telefonun karizması ortaya çıktı..
 
gittigidiyordan 9 tl ye 4 adet film aldım..var mı yok mu belli değil..orjinal filmi iğrenç çizgi çizgi....alın verin ekonomiye can verin...ayrıca telefonun 100 tl lik touch pad i yani dokunmatik camı deyim...9 tl lik bir film le korunuyorken neden almiycaksın ki..1 ay önce telefonu cebimden bi çıkardım ekranın tam ortasında kurşun yemiş gibi bir darbe.deli oldum.anında söktüm filmi acaba sadece filmde mi yoksa ekranda da var mı diye..ve gördüm ki bu 9 tl lik icat ekranımı koruyor..tavsiye derim..yarın bit gün satarken işine yarar...
 

muron70

Üye
    Konu Sahibi
yoq abi film felan hikaye adam gibi temiz kulllan kılıfına koy filmle felan telefonun karizmasını çizemem böyle mükemmel oldu..
 
bende çıkarmadm hiç rahatsızlık vermiyo
 
yok arkadaşım bu film belli bile olmuyor tabi tercih meselesi
 

Kyownz

Üye
o çizgilerle nasıl kullanıyorsun herçekten merak ettim 4 aydır kullanıyorum bi problem yok..
 
ben 0,98 dolara almıştım kullanamadım attım :S
 
Ekranın çizildiği falan yok rahat olun ya. Çizilmiyor dediysek de üstüne tırnak yada Stylus kalemi bastıra bastıra kullanmayın Ben telefonu aldığım gün çıkardım o bandı ekrandan. Çok şüpheleniyosanız çizilcek diye İnvisible Shield alın