5800 da Turkce Karakter sorunu!!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bykaraer

Üye
    Konu Sahibi
5800 da Turkce Karakter sorunu!!!!
5800 da turkce karakter olarak tek bır kelımede sorun cıkıyor
"sıkıldım" bu kelımeyı yazamıyorum ı lar i olarak gıdıyor sadece bendede degil 3-4 arkadasın telefondada denedık oyle gıdıyor bu sorun nerden cıktı yada nasıl duzelır yardımlarınızı beklıorum :S
 


PureFood

PureFood

Üye
Allah Allah öyle bir sorunu ilk senden duyuyorum, versiyon kaç ?
 

bykaraer

Üye
    Konu Sahibi
v52 cfw falanda kurdum hepsınde aynı :S:S
 
PureFood

PureFood

Üye
Bende hiç olmadı benimde V52 üzerine C6V40 CFW. hatta telefonun kutusunda yapıştırma var TR karakter uygunluğu ile ilgili. Uyumlu diyor yani

Bu cihaz Türkçe karakterlerin tamamını ihtiva eden xxxxxx ile uygundur.

Ha bide kısa mesaj ayarlarında TAM ve İNDİRGENMİŞ destek var ya o tam da olmalı dostum bi bakıver ?
 
ALpWaR24

ALpWaR24

Üye
sen yine iyisin bana gelen mesajlarda tr karakter yazmıyor karşıdaki ş yazsa bnm telde s gözüküo resmen :D çok can sıkıcı bi durum :hmmm
 
PureFood

PureFood

Üye
Hacı ama telefonun kutusunda uyumluluk bildirgesi var bak istersen.

Olmaması lazım ya çok garip
 

bykaraer

Üye
    Konu Sahibi
ya hıc bir keliede olmuyor sadece sıkıldım yazınca oluo o sorun :s 3-4 arkadasın telefonundanda denedım onlardada oyle :S ben sıkıldım yazıorum onlara i li gidio yada onlardan gelen oyle oluyor.... sadece eskı model telefonlardan gelen mesajlar duzgun gorunuor bende yıne onlara dedıgım gıbı gıdıo
 
PureFood

PureFood

Üye
Bi hard format çek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt