bykaraer
Üye
5800 da Turkce Karakter sorunu!!!!
5800 da turkce karakter olarak tek bır kelımede sorun cıkıyor
"sıkıldım" bu kelımeyı yazamıyorum ı lar i olarak gıdıyor sadece bendede degil 3-4 arkadasın telefondada denedık oyle gıdıyor bu sorun nerden cıktı yada nasıl duzelır yardımlarınızı beklıorum :S
"sıkıldım" bu kelımeyı yazamıyorum ı lar i olarak gıdıyor sadece bendede degil 3-4 arkadasın telefondada denedık oyle gıdıyor bu sorun nerden cıktı yada nasıl duzelır yardımlarınızı beklıorum :S
çok can sıkıcı bi durum 
3-4 arkadasın telefonundanda denedım onlardada oyle :S ben sıkıldım yazıorum onlara i li gidio yada onlardan gelen oyle oluyor.... sadece eskı model telefonlardan gelen mesajlar duzgun gorunuor bende yıne onlara dedıgım gıbı gıdıo