halil94_7
Üye
5800 C6 Fw Hakkında Sorularım Yardım Lütfen !
Arkadaşlar 5800 Kullanıyorum Telefona C6 nın Fw sini Yüklemek İstiyorum Fakat Sorularım Var;
1)Bunun Garantiye Bir Zararı oLurmu
2)Nasıl Yükleyebilirim Forumda Resimli Anlatımı Falan Var Mı?
3)Hangi Fw yi Yüklemeliyim(Kullandığınız ve Memnun Kaldığınız Fwyi Belirtirseniz Sevinirim)
Teşekkür Ederim...
1)Bunun Garantiye Bir Zararı oLurmu
2)Nasıl Yükleyebilirim Forumda Resimli Anlatımı Falan Var Mı?
3)Hangi Fw yi Yüklemeliyim(Kullandığınız ve Memnun Kaldığınız Fwyi Belirtirseniz Sevinirim)
Teşekkür Ederim...
yani v51 için olanı v52 de kullanamazsın.. garanti gider çünkü dosyalarla oynuyosun.. yükleme vardır forumda ama senin v52yse beklemen lazım daha çıkmadı (bizde bekliyoruz 2011 de çıkcakmış.)
