5800 c6 cfw de türkçe dil destegi

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bodrumhkn

bodrumhkn

Üye
    Konu Sahibi
5800 c6 cfw de türkçe dil destegi
Merhabalar arkadaşlar uzun zamandır kendim için reklamsız tertemiz bir c6 cfw hazırlamaya çalışıyordum ve öğrendiklerimi sizlerle paylaşmak istiyorum

1-İnternette gördügümüz cfwleri begenir ve indiririz ingilizce veya baska bir dilde
oldugu için türkçe yaparız ama en büyük sorun burada zaten ingilizce iken hiç bir hatası olmadıgı halde türkçeye çevirdiğimizde karakterler yanlıştır, bazı yerler hatalıdır .

2. en büyük hata dil dosyasında aşagıda size bir örnegini gösteriyorum 4 dil dosyası ve sadece türkçe dilinde satırlar eksik yaklasık olarak 30 tane uygulamanınkine göz attım ve hepsinde de satır sayısı eksik tabiki bu nedenle türkçeye çevirdigimiz dosyalar hatalı oluyor mesela ben
vortex 1.5 c6 v20.0.43 yazılımını kullanıyorum ve gayet güzel hiç bi hatası yok şu ana kadar ama bu yazılımı türkçe yapınca kamera hatası , sistem hatası ve benzeri hataları alıyorum mesajlara giremiyorum




sanırım resmi ekleyemedim ama sizde bakarsanız görürsünüz zaten (r1) (r2) (r14) dosyalarını nfe nin içindeki resedit ile bakarsanız anlayabilirsiniz .

----------Eklendi @ 05:55:21 ---------- Yazıldı @ 05:38:50 ----------

Not: Navifirm ile c6 rm-612 kodlu yazılımın core ve rofs dosyasını indirip ikisini de ayrı ayrı yanyana açıyoruz ( c00 dosyasını c0r yapmalısınız yoksa açamazsınız )
dahasonra core dosyasının açıldıgı dizini buluyoruz ve tamamını nfe ile açtıgımız rofus dosyasının içine atıyoruz 1 mb kadar geçiyor sınırı nfede ki aplication manager i açıyorus ve içinden martin stub ı bulup siliyoruz .
bu olusuan rofus dosyeasını paketliyoruz core dosyası işimize yaramayacak onu silin gitsin
pnht den indirdigimiz dosyadan core dosyası ve uda dosyasını alıyoruz bu hazırladıgımız dosyayı jaf ile telefonumuza atıyoruz
yükleniyor bizzat test ettim son iki ayda tam 30 35 kez flash attım hatalı dosyalar ve türkçe dilindeki sorunlar yüzünden
oluşan hatalar şunlardır
1-telefon açılıyor ingilizce dilinde sistem hatası filan uyarısı çıkmıyor
2-mesajlara girdiginizde mesaj yazamıyorsunuz klavye sürücüleri olmadıgı için :) (rm-612 numaralı firmware c6-00 dır. c6-00 ın
kendi dahili kızaklı klavyesi oldugu için dokunmatik klavye dosyaları yoktur.
3-arama yapmak istediginizde sayılar çıkmıyor.
4- kamera sürücü dosyyaları olmadıgı için kamera çalışmıyyor
5- bu hataları giderirseniz elinizde tertemiz bi sistem olur ve bu sistemi kullanacaksanız ingilizce kullanmanızı tavsiye ederim
nedeni türkçe dil dosyalarının hatalı olması


EVET GELELİM BU KONUYU AÇMAMIM SEBEBİNE

Dediğim gibi türkçe dil dosyaları hatalı oldugu için bir türlü türkçe sistemlerde istikrar saglanamamıştır.
burada bir işbirliği ile c6 için yeniden türkçe dil destegi yapmamız
nasıl yapılacagını anlatacagım ve gerekli bilgiyi verecegim aslında çok basit ama tek başına yapılacak bir iş degil çünkü bazı dil dosyalarında
çevrilecek kelime sayısı 500 ü buluyor bu projede kişi başı bir dosya yapılsa bir aya tam destekli kusursuz bir dil dosyası elde edebiliriz
gerekli programlar
resedit
rscedit
symbian rsc edit
bu üç dosya ile verecegim dosyaları düzenleyecegiz
resedit ile düzenlemeye çalıştıgınızda karekter sayısı yetersiz geliyor
ve düzenlediginiz dosyada ki türkçe karakterler telefona attıgınızda saçma sapan şekillere dönüşüyor
anlatım yarın ..

----------Eklendi @ 06:59:41 ---------- Yazıldı @ 05:55:21 ----------

Ve bir şey daha mesela aynı anda 10 tane mod uyguluyorsunuz bu modların yarısı aynı dosya üzerinde farklı satırlardaki kodların degişmesinden oluşuyor
yani siz on tane mod uyguluyorsunuz ama sadece 6 - 7 tanesi uygulanmış oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: -efşan


GLADYATÖR1581

GLADYATÖR1581

Üye
bu sorun mesela mesajlarda malatya yazıyorsun makbuza diye bi kelime çıkarıyo yaptığımız fw lerde t9 la yazarken bu tip hatakları da gideriyor mu ?
:allalla:
 
HackerCelik

HackerCelik

Üye
bu türkçe dil dosyasıyla ilgili hiç bir sorunum yok şu ana kadar çok cfw denedim ama t9 sorununu bi şekilde halledelim valla çok sinir bozucu bi durum
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt