5800 bu hale geldi :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bahaxi

Üye
yarısı çalışıyo diger yarısı pert
 

hufqks

Üye
usta pert etmişin telefonu .d
 
    Konu Sahibi
Yumruk attim dokunmatigi bozukdu sinirlendim ve bam
 
Bu cfw yi nasıl yùklerim telefonuma
 
telefon yep yeni duruyor acimadınmı telefona olsun s^3 e geç
 
güzel çalışma olmuş emek harcanmış :
 
Parçalarını Alcam Mesela yani yaptırıp benimkinin yanına Kardeş yapacam
 
para ile değil de organ bağışı olsa ii olur benim tele batarya nakli lazım
 

HAM ZA

Üye
aynısı benim telefonumada olmuştu işin ilginç yanı dokunmatik sapasağlamdı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...