5800 bluetooh weri aktarması

  • 25 Ekim 2010
  • 764 Okunma
  • 3 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkadaşlar arkadasımdada bendede 5800 war.film atmak istiorz arkadaşımdan bana mp4 formatında filmin boyutu 182 mb.mesaj hafızasını e hafıza kartı yaptıgım halde weri alınamıor hafıza az hatası werior.bos 4 gb yer war halbuki.baska bi 5800 a göndermek istedğimizde gönderior .5800 e71 e de gönderior fakat bende hata werior.bana yardımcı olursanz sewinirim teşekkürler...

    --------------- Ekleme ---------------

    ayrıca hard we soft formatta attım ama yinede işe yaramadı...
     


    Yazan: cres557
  2. belki mseaj ayarlarını iyi bak bir yeri atlamısındır knky
     
  3. Boş telefon hafızası ne kadar? Bır de sms çok var mı? Coksa o da gorunmeyen sekılde telefon hafızasını doldurabılıyor... N70 telefonumda cok basıma gelmıstı. 2000den fazla mesaj olunca telefon ıyıce doluyordu... Ikıncı olarak bluetooth dan verı alırken belkı tlf dırek kendı hafızasına alıp sonra karta atıyor olabılır, oyleyse ısın zor. En ıyısı dırek hafıza kartını takıp at bı sekılde. Zaten bluetooth ıle o kadar buyuk dosyayı gondermeyu beklemek de sıkıcı olur :)
     
  4. arkadaşlar ben sorunu çözdüm söyleyeym bu we benzer problemi olan arkadaşlar okuyup sorunlarını halletsinler:) tele format attım olmadı wb.en sonunda müzik resim we program oyun sisx yani kurulum dosyalarını pc ye kopyalayıp hafıza kartını TELEFONDAN formatladım.bluetooth sorunum giderilmiş oldu:) bu arada benden size tüyo 184 mb bluetoothla 13 dk da falan atılıyor:) yardımcı olan arkadaşlar we sonyerlisn ,samsunspor moderetörlerimize teşeekküür ederim saygılar:)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
20/09/2018 - 17:13