5800 bi soru soracaktım acil...!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

dertlii111

Üye
    Konu Sahibi
5800 bi soru soracaktım acil...!!!
ya ben şu homescreen'i n97 gibi istiyorum nasıl yaparım telefonda hackli gdesk de pek hoşuma gitmiyor nasıl yapabilirim?

- - - Eklendi - - -


gibi istiyorum nasıl yaparım???
 


abidinkumas

abidinkumas

Üye
Symbian Türkiye çok yakında Nokia 5800 XM için Nokia C6-00 port'u yayınlayacak, çıktığında indirip kurarsın zaten telefon Hack'li diyorsun (:
 
Süleyman

Süleyman

Üye
zaten 5800 için hem c6 hemde n97 portu mevcut.
Bunun için s60v5 modifiye fw bölümüne bak.
 

msnhell

Üye
c6 cfw yukle nerdeyse bırebır olur.benım 5800 bunun aynısı gıbı. C6 cfw bella yukkle krdes.. Forumda örnekleri var uygulaman yeter 30 dk da cözersın. Zor gibi görünüyor ama kolay.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
475
Ali58_58
Cevap
0
Görüntüleme
501
ismailozcn
  • Kilitli
Cevap
2
Görüntüleme
405
ismailozcn


Üst Alt