5800 Açma kapama tuşu ve dokunmatik problemi

Sponsorlu Bağlantılar

mylo123

Üye
    Konu Sahibi
5800 Açma kapama tuşu ve dokunmatik problemi
Meraba arkadaşlar bende 5800 xpressmusic var yaklaşık 3 yıldır kullanıyorum. geçenlerde açıp kapatma tuşunun işlemediğini farkettim açıp yapmaya çalışırken içteki parça (switch deniyor sanırım) kırıldı biraz daha kurcalarken dokunmatik bantını kopardım.

Ertesi gün tamirciye sordum dokunmatik yan fabrika 35tl orjinal 50 tl dedi, 10 tl power tuşu için switch takabileceğini fakat telefonun kapanmaması gerektiğini eğer zorlarsam switchin kıralacağını söyledi eğer orjinal kasa taktırırsak 100tlden fazla tutacağını söyledi bende yaptırmak konusunda kararsız kaldım. internetten araştırdım dokunmatik+kasa+tuş takımları hepsi 50tlye buldum kendim getirtip işçilik için ücret ödesem daha mı hesaplı olur acaba birde bu malzemeler sağlam ve güvenilir midir? Sizce ne yapmalıyım ikinci el fiyat 150 tl civarı olan bir telefon için o kadar masraf yapmak doğrumu?
 


problemboy3

problemboy3

Üye
Kardesım benım bana soracak olursan kendın taka bılıyorsan tak topla yok becereem dıyorsan sen bılırsın ama benım nazarımda 10 numara tel . Ama lakın zaman gectıkce daha hos daha guzel ve kolay kulanıslı telefonlar cıktıkca yavas yavas 2 plana atılıyor bılyorsun androit akıllı telefonlardan bahsedıyorum ama senın zevkıne kalmıs eye paranın ustune braz daha ekleyıp daha saglam telefon alırsan senın ıcın ıyı ama bak taka bılırım toplarım dıyorsan kullan derım kardesım guzel telefon bence ama senın dusuncenı bilemem ...
Saygılar. İyi forumlar
 

mylo123

Üye
    Konu Sahibi
önerin ve yorumun için teşekkürler fakat kendim takabilecek kadar bilgim yok internetten getirtip taktırmayı planlıyorum fakat getirttiğim parçalar sorun çıkartır diye korkuyorum aslında sadece 1 seneliğine kullanıcam telefonu daha sonra değiştireceğim 1 sene içinde masraf yapmak ters geliyor
 
Cenqizhan.

Cenqizhan.

Üye
100 lirami iyi kazik yememissin
 


Üst Alt